perjantai 5. helmikuuta 2016

iso hiuskriisi

Mä en tiedä mitä mun hiuksille on tapahtunut. Ne ei taida tykätä Ruotsin vedestä. Pesen hiukset normaalisti 3 kertaa viikossa, mutta silti mun hiukset näyttää koko ajan äärettömän rasvasilta ja likasilta. Oon kokeillu jo erilaisia shamppoita eikä kyse näytä olevan niistä.. Tällä hetkellä käytän mun Suomessa käytettyä shamppoota ja hiukset on täällä ihan erilaiset kuin Suomessa..
Tässä perheessä on myös suihkussa kaksi erilaista suihkua, toinen ns sellainen tavallinen, mikä melkein joka kodista löytyy ja toinen semmonen iso jota ei saa irti (enosaaselittää). Oon kokeillu vaihella suihkujakin, mutta sekään ei auta. Tässä on pieni paniikki meneillään... Mutta ehkä kokeilen vielä syväpuhdistavaa shampoota, jos löydän sitä jostain.

Mun perjantai oli aika rento. Suurinpirtein kaikki muut paitsi minä ja nuorin poika on kipeenä. Mua ei haittaa ollenkaan, että hostmamma on kipeenä eikä tänään mennyt zumbaan, koska sehän tarkoittaa vapaailtaa mulle! Aion ottaa rennosti ja katsella rikkaiden deittipalvelua :D Huomenna on herätys kahdeksalta ja suuntaan kohti paikkaa nimeltä Mörkö. Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Aika outoa kyllä, kuulostaa just siltä että se vesi on jotenkin niin erilaista että hiukset reagoi siihen. Voikohan se olla jotenkin kalkkipitoisempaa kuin Suomessa tms? Kannattaa kyllä kokeilla syväpuhdistavia tuotteita :) ja kiva että sulla on nyt enemmän vapaata! Oot sen ansainnut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kaikki sanoo, mutta apua joudun turvautumaan peruukkiin, jossei tää tulevaisuudessa parane.. Pitää ehdottomasti kokeilla! Niinpä, kiitos :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)