perjantai 19. helmikuuta 2016

kuulumisia

Nyt on hiihtoloma-viikon suunnitelmat selvillä. Mulla ei oo kauheesti yhtä iltaa enempää varsinaisesti töitä. Tosin pojat ja hostiskä on Suomessa ja talossa hiljasempaa, joten hostäiti ehkä yrittää tehdä hieman töitä, jolloin mä voin vaikka pelata tyttöjen kanssa. En hirveästi minnekään voi lähteä, koska ei ole ennen toukokuuta varaa matkustella enempää kuin viikonloppuisin. Mutta hiihtoloman perjantaina (tasan kahden viikon päästä!!) tulee äiti ja sisko kylään <3 En varmasti jaksa malttaa enää ensi viikon jälkeen :D

Tällä viikolla tytöt on ollu tavallista suloisempia. Varsinkin eilen. Meillä oli mukava iltapäivä. Pelattiin varmaan viittä eri peliä ja tytöt käyttäyty hyvin, vaikka olikin vähän väsymystä ilmassa. Muistipeliä pelatessa sanoin toinen tytöistä, että nyt mä saan aloittaa, kun en koskaan saa aloittaa :D Se oli jotenkin suloista, vaikka mun vuorot tuppaa jäämään välistä muistipelin huumassa ;) 
Pelien jälkeen kasattiin vielä liuta palapelejä vuorotellen tyttöjen kanssa. Loppuilta menikin rauhallisesti tvn äärellä löhöillessä. Illalla, kun laitoin tytöt nukkumaan ja luettiin pimeässä puhelimella iltasatua, toinen tytöistä nousi sängystä ja kietoit viltin mun ympärille, jotten palelisi. Suoloinen teko alkoikin heti hymyilyttää!

Mun pitää nyt viikonloppuna kuvailla, jotta saisin varastoon ns. postauskuvia. Joudutte taas valitettavasti tyytymään kuvattomaan postaukseen.. Mutta mulla on tulossa tosi kiva viikonloppu taas ja toivottavasti teilläkin on mahtava viikonloppu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)