keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Elämä uusiksi

Jotenkin edelleenkin vain junnaan paikallani. Jokainen päivä on melko samanlainen. En saa aikaseksi mitään järkevää. Nyt iskikin inspiraatio muuttaa elämää ja tehdä juttuja, joita en olis uskonut tekeväni. Myöhäiset illat harmittamat, kun ei jaksa/ehdi enää esimerkiksi lenkille. Päivisinhän mulla on aikaa monta tuntia, joista suurimman osan vietän nukkuen sängyssä. Mietin, että miksi en tee niitä juttuja päivisin, joita haluisin iltaisin tehdä? Illalla ehtii löhöillä koneen äärellä, kattella leffoja ja olla yhteydessä kavereihin ja uusiin ihmisiin. Mun uusi tavoite täällä on käydä joka keskiviikko lenkillä tai ainakin pienellä happihyppelyllä ulkona! Tuntuu, että joka päivä on tosi väsynyt, jospa sitä näin virkistyis!
 
Tää kuuro vanha haiseva koira tekee mut hulluks täällä. Mulla oli kuulokkeet jäänyt lattialla maanantai-illasta ja tiistaina kun vihdoin pääsin vapaalle rentoutumaan huoneeseeni huomasin, että kuulokkeet oli ihan toisella puolella huonetta. JA vieläpä syöty. Taisiis se muoviset osat, jotka tungetaan korviin, oli kdonnut/syöty! Pikkasenko otti päähän, ne oli mun aonoot pienet miksikäsniitäsanotaakaan? Kuulokkeet on vielä käyttökelposet, jos ne korvaosat saan jostain hommattua ja onneksi on varakuulokkeet, jotka ovat samanlaiset!

VIelä ois muutama työpäivä jäljellä ja sitten alkaa osittainen hiihtoloma. Voitte vaan kuvitella kuinka mä aion nukkua paljon ja ottaa rennosti :D Mulla on varsinaisesti töitä vain ens tiistaina, joten muuten olen melkein vapailla. Ja en jaksa odottaa, että äiti ja pikkusisko tulevat tasan 9 päivän päästä viikonlopuksi mun tykö! <3

Ja maanantaina tapahtu jotain tosi odottamatonta blogin kautta! Mutta mä kerron siitä teille enemmän sitten lähemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)