torstai 11. helmikuuta 2016

Sairastuvalta terveisiä

Nää lapset on tottunu, että niillä on vuoden au pairi Suomesta ja sitten se lähtee  takaisin Suomeen. Tyttöjen puhuu välillä mun kodista Suomessa ja nuorin poika, sanoi siskolleen, etten mä voi enää sitten auttaa, kun mä muutan takaisin Suomeen. Aika suloista, mutta mähän oon jäämässä tänne :D Nytkin oon jo katsonut muutaman työvaihtoehdon valmiiksi, jota pian haenkin ja maaliskuussa alkaa jo kämpän/huoneen metsästys. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, että saan jotain ja että saan sitten kunnon tuet kelalta.
Mä en tiedä mikä tätä perhettä vaivaa, kun aina vain sairastutaan uudestaan ja uudestaan.. Eikö ne pese käsiään vai mikä on ongelmana? Mä, joka oon ollut keskimäärin joka toinen kuukaus täällä kipeenä, en ole saanut mitään tartuntaa enää sen reilun kolmen viikon takaisen flunssan jälkeen..
 Kunnon tavallista arkea ei ole täällä nähty reiluun kolmeen viikkoon. Kolmen viikon sisällä tytöt on ollut varmaa 3-4 päivää tarhassa. Ja kaksi pojista ja tytöt ovat sairastuneet jo kahdesti kerran parannettuaan.. Ja vaikka mulla tietysti on nyt vapaailtoja, kun jalkapallopoika ei pääse treeneihin, niin ei jaksaisi tätä sairastelurumbaa enää.. Mä tarviin rutiineja toimiakseni. Tuntuu, että omakin pää menee ihan sekaisin tästä.. Mutta kohta on onneksi viikonloppu ja silloin aion ainakin nukkua!

 Ja kattokaas mitkä ihanuudet tänää tuli postista <3 Tilasin vähä aika sitten parit napakorut crazy factoryltä ja oon ihan rakastunut näihin! Sopivasti pituutta ja blingiä <3

2 kommenttia:

  1. No onhan tollanen sairastelu tosi outoa ja ikävää... Toivottavasti kierre viimeinkin alkaisi katketa. Ihanat korut!!!

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)