torstai 24. tammikuuta 2019

iho kuntoon

Mä kärsin teiniaikana aknesta, joka on aiheuttanut paljon arpia varsinkin poskien alueille. Kärsin edelleen toisinaan finneistä hormonikierukan sivuvaikutuksena, vaikka olenkin viime vuonna alkanut oikeasti panostamaan ihonhoitoon. Oon kokeillu häivyttää mun arpia bio oililla, mutta olin liian laiska käyttämään sitä monesti päivässä monta kuukautta. Viime vuonna aloin harkitsemaan mikroneedlingiä ja googlettelin hintoja. Totesin, ettei mulla kyllä vielä toviin oo varaa sellaseen, mutta se vois olla mulle sopiva vaihtoehto. Joulukuussa bongasin somesta Swiss Clinicin ja heidän microneedling rollerin ja seerumin. Klikkasin paketin kotiin ja mietin ahdistuksissani, että heitinkö nyt hukkaan rahani. Tilasin rollerin 0.2 millin neuloilla, koska se sopi paremmin nuorelle iholle. Oon nyt rullaillu kohta puolisentoista kuukautta eli puolet hoitojaksosta ja näen jo pientä tulosta! Mun syvimmät arvet on tullut enemmän pinnallisiksi ja ne pinnallisimmat arvet ovat pienentyneet. Vaikka tää ero ei oo mitään päätähuomaavaan oon jo niiiin tyytyväinen. Nyt vaan harmittaa, että unohin ottaa ennen kuvan niin on vaikeampi verrata. Löysin kuvan kahden vuoden takaa, jolloin mulla on ollut iho pahimmassa kunnossa, josta ainakin näkee millaset ne arvetkin on ollut. Aion varmaan tulevaisuuessa ostaa vielä toisen rollerin, jotta pääsen siihen mistä haaveilen. Yhtä ja samaa rolleria voi siis käyttää enintään 3-4 kuukautta eikä käsittely satu ollenkaan  (ainakaan mulla, vaikka vähän herkempi iho onkin).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)