perjantai 22. tammikuuta 2016

Surullinen

Koko viikko on mennyt aika sumussa. Oon ollu tosi väsyny, koska en oo saanu nukuttua. Sen takia olen myös ollut erittäin surullinen. Oon ollut onnekas, että juuri tällä viikolla ollut vaapaailtoja, koska en olis mitenkä fyysisesti saatika henkisesti jaksanut olla tyttöjen kanssa iltoja. Mua edelleen ahdistaa suunnattomasti, etten saa tavattua ruotsalaisia. Oon taas vaan ilmaa täällä. Tää on työ, jossa oikeesti tarvii menevät ja unohtumattomat viikonloput, jotka jaksaa tulevan viikon lasten kanssa. Mä silti porskutan eteenpäin enkä ihan vielä ole valmis antamaan periksi. Joskushan elämän täytyy alkaa hymyilemään mullekin?  Mulla on onneksi pieni suunnitelmia viikonlopuks, joten huomenna varmaan jo noustaan hymyissä suin.
Mutta mä oon alkanut harjottelemaan englantia! Kukaan englantiakaan puhuva ei ole kiinnostunut tapaamaan.. mutta tulevaisuutta ajatellen opettelen. Ois tietty hyvä päästä käyttämään ainakin puhumaan, mutta ehkä se aika tulee myöhemmin. Mä innostuin katsomaan youtubesta englanninkielisiä leffoja. Oon kattonut joka ilta yhden leffan, kun ainakin tistaiseksi koneessa toimii äänetkin. Tämäkin ilta menee luutavasti suklaan ja leffojen parissa! Mulla on liuta leffoja oottamassa tuolla kirjanmerkeissä, saa nähä mitä on tullut tallennettua! :D

1 kommentti:

  1. Jos haluut saada ruotsalaisii ystävii, niin suosittelen jonkun harrastuksen alottamista! Ite pelaan täällä sählyä ja saanut sitä kautta ruotsikamuja :-) ja ulkomaalaiset aupparit on hyviä enkun harjoituskohteita, been there done that;-)

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)