keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Helpommaksi se muuttuu

Tiistaina oli oikeestaan tosi kiva päivä. Aamulla tytöt oli yllättävän reippaita ja saatiin hoidettua hommat ajoissa. Iltapäivällä, kun tytöt tuli kotiin läks hostmamma melkeen samantien kaupungille muutamaan kokoukseen. Tytöt auttoi purkamaan kauppakassit innoissaan. Ja välipalan jälkeen me kaikki pelattiin wedding salon 2sta :D Istuttiin kaikki kolme vierekkäin sohvalla. Mä sain hoitaa ruuan pitkästä aikaa. En tosin aina kovin iloinen siihen osaan oo, koska ruokailut muuttuu helposti ihan kaaokseks. Mutta tiistaina kaikki söi lautaset tyhjiks ilman, että hyppivät koko ajan pois pöydästä!
Mulla oli kaiken kaikkiaan hyvä fiilis, vaikkakin iltaa kohden olin tosi väsynyt. Valitettavasti mun kone taas pimahti, joten äänet lakkas jälleen kerran toimimasta, ettei ainakaan mitään leffoja vahingossakaan pääsis kattomaan.. No onneksi ruudusta löytyy muutama kattomisen arvoinen ohjelma! Onneksi illat menee myös venyteltäessä. Oon mukana sportyfeelin spagaattihaasteessa tai  vähän sovellan sitä ja tavoitteena on saada se spagaatti kuukaudessa. Vielä on kolme viikkoa aikaa..


Ja voi tätä säätä. Eipä täällä juurikaan enää lunta ole. Neljättä päivää plussan puolella jo.. Mikä tää tämmönen tammikuu on, kun on viisi astetta plussaa?

4 kommenttia:

  1. Ihana kuulla ilosia kuulumisia :) & täällä on kaikki paikat ihan peilijäätä ja vettä sataa :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niistä on kiva kirjoittaa vaihteeksi :) Voihan kuusi...

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)