perjantai 29. tammikuuta 2016

Ihmeellistä elämää

Keskiviikko oli niin epätavallinen päivä kuin vain olla voi. Mä tein tein "töitä" ehkä tunnin koko päivänä. Aamulla kuulin, että kaikki pojat olivat flunssassa, joten he nukkuivat vielä. Tytöt onneksi meni tarhaan ja iltapäivällä mulle jäi hommaks vaan laittaa tytöille välipalat. Äidilläkään ei ollut mitään menoa, joten sain loppupäivän vapaaksi. Sain tehdä mitä halusin. Siis mitä, VAPAATA?! No mä lähdin pitkästä aikaa lenkille ja oli kyllä fiilis niin huipussaan. Ohikulkijat varmaan piti mua ihan hulluna, kun hyppelin kadulla :D
Illalla Oonalta sain kuulla, että peräti kaksi miestä suostuis mun kanssa sokkotreffeille! Ja taas mitä ihmettä, kaksi?! Mä olin jo menettäny toivon tässäkin asiassa. Nyt en vain yhtään tiiä, että koska nään ne, koska tää asiahan ei oo mun käsissä. Miehestä tiedän vain ja ainoastaan pituudet... Ja miks mä keksin tän hullun idean? Haluan tehdä kaikkea uutta ja hullua, koska mä tiedän, että mä pystyn siihen juuri nyt.

Mitä mä opin torstaina? Muista syödä! Mä en juurikaan syönyt mitään koko päivänä ja olin viellä nukkunut liian lyhyet yöunet, joten olin äkäinen kuin ampiainen.. Illan velloin itsesäälissä käpertyneenä viltin alle. Mutta sitten sitä taas muisti, että missä olin 6 vuotta sitten. Missä helvetissä sitä silloin oli ja kuinka onnekas oon siitä, että oon tässä just nyt! Ja kuinka just nyt kaikki alkaa tuntumaan pikkasen valoisammalta ja positiivisemmalta. En anna yhden pienen romahduksen mua masentaa. Mä nousin sieltä taas hymyilemään!


 Keskiviikkona sain myös kirjeen Suomesta. Mun puhelimen kuoret tuli vihdoin! Tilasin tuon alemman (anteeksi huono kuvalaatu) wish verkkokaupasta parilla eurolla. Jouduin vain hieman säätämään, että sain sen.. siksi se lähetettiin Suomeen äidin osoitteeseen ja äiti sitte lähetti tänne mulle. Äiti oli tilannu yllätyksenä nuo ylemmä kuoret mytrendphonesta :) En ajatellu niitä saavani vielä, mutta nyt ainakin saan suojattua uuden puhelimen näteillä kuorilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)