tiistai 19. tammikuuta 2016

Välillä on rennonpaa

Maanantaina tytöt tulikin jo 11 aikaan kotiin. Mä en ollu edes huomannu mitään, koska nukuin :D Toinen tytöistä oli tullu kipeeks ja epäilen, että oon saattanu ne tartuttaa. Mutta tää on aivan loistava viikko heille sairastaa, koska mummo on täällä auttamassa, joka tarkottaa sitä, ettei mulla ole normaalia enempää töitä. Päinvastoin, mulla on nyt joka ilta vapaailta! Ihanaa vaihteeksi tällainen rennonpi viikko. Tällaista tapahtuu niin harvoin. Parastahan tässä on, että saan nukkua 10 minuuttia pidempääkin eikä tarvitse kiirehtiä aamuisin!

Mulla oli missio oppia käyttämään kampavalkkia nyt, kun vihdoin sain sen. Sunnuntai-iltana yritin glitterin hiusoppaan avulla, mutta tein sen ihan värin ja seurauksena valkista irtosi pieni pala.. Maanantaina metsästelin videota, jonka glitter Suomen kanavaltabongasinkin! Miljoonan katselukerran ja muutaman yrityksen jälkeen onnistuin loihtimaan tämän ranskalaisen nutturan! Ensikertalaiseksi mielestäni melko täydellinen ja loppupeleissä niin helppo ja nopea tehdä! Nyt onkin löydettävä vähän hiuskoristeita glitterista, jotta saan koristettua kampausta. Nuo kukat ei oikein toimi.. Vielä ois yks kampaus opeteltavana ja se missio on sitten huomenna!


Tänään sain myös uutisia, josta en tiedä mitä pitäisi tuntea.. Mun ukkipuoli kuoli tänään. Hän oli alkoholisti ja nämä viimeiset vuodet sairasti alzaimeria, enkä mä koskaan käynyt häntä hoitokodissa katsomassa. Viimeiset vuodet kotonakin hän oli sekava, eikä muistanut asioita.. On mulla hänestä hyviäkin muistoja, etenkin lapsuudessa. Mutta jotenki se inho humalaisia kohtaan, joka mulla on aina ollut, on varmasti aiheutunut hänestä.. Onneksi hänen ei tarvinnut kärsiä ja nyt hän voi levätä rauhassa <3

4 kommenttia:

  1. Kiva että sullakin on nyt rennompi viikko, ja toi kampaus näyttää kyllä hyvältä :) itekään en koskaan meinaa ottaa selvää kaikenmaailman ohjevideoista, monesti yrittäny jotain erikoisempaa lettiä vääntää mutta eihän siitä mitään tuu :D otan osaa sun ukkipuolen edesmenon johdosta. Tollaset uutiset on aina niin ikäviä ja pysäyttäviä, etenkin jos ne tulee vähääkään yllättäen ettei osaa varautua. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kohta sujuu jo kuin "ammattilaiselta" :') Haha ymmärrän, mäkään vielä lettejä oikeen oppinu :D
      Kiitos. Niihän ne on, vaikka ei läheisiä oltu niin kyllähän se koskettaa kun sukulaisesta kuitenkin kyse :/

      Poista
  2. Ota kaikki ilo irti rennommasta viikosta! :) Tuo kampaus on todella kaunis eikä nuo kukatkaan niin pahat ole :3 Osanotot menetyksestä, anna itelles aikaa, äkkinäisesti on haastava suhtautua noin isoihin juttuihin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään! Kiitoksia :')
      Kiitos, tulihan tää yllätyksenä mutta toisaalta osannut jo vuosia varautua tähän :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)