perjantai 29. huhtikuuta 2016

Kun asiat ei mene suunitellusti

Mä oon koko viikon nukkunut tosi huonosti stressin takia. Ahdistaa ja stressaa tuleva hetkellinen asunnottomuus. Puhuin tänään siitä hostmamman kanssa.  Tänne tulee jo kolmen viikon päästä eräs henkilö, joka hetken asuu täällä, joten joudun luovuttamaan huoneeni hänelle. Pitäisi alkaa suunnitella sitä pakkaamista pikkuhiljaa.. Onneksi yksi varasto on raivattu hierontahuoneeksi, joten mä voin ottaa patjan sinne ja nukkua täällä, kunnes mun huone siellä Sollentunassa vapautuu. Ainut miinus on tuleva pitkä työmatka, mutta eiköhän siitä selvii, kyse on vain 9-10 päivästä.
Puhuttiin kanssa, kuinka vaikeeta on löytää aupparia tänä vuonna. Mun perhe ei oo vieläkään löytänny mun seuraaja, joka on harmi. Yleensä kaikilla, joille auppari elokuussa tulee, on se jo tiedossa. Jos teistä löytää tai tunnette jonkun, joka haluaisi mahdollisuuden oppia lisää ruotsia ja pitää lapsista, laittakaa mulle sähköpostia niin kerron lisää!
Tää viikko on mennyt aika paljon päin metsää. Koko ajan on tullut pieniä vastoinkäymisiä. Olen ollut todella ärsyynytynyt ja surullinen. Onneksi tää työviikko on ollut mukavan rento ja lapset kilttejä! Mun serkun piti tulla tänä viikonlopuksi mun tykö. Mutta valitettavasti samana päivänä kun laiva lähti sairaistui ja näin jäi reissu tekemättä.. Onneksi mulla on kivaa ohjelmaa viikonlopuksi niin ei ahdista ja suruta niin paljoa enää!
Tänään mulla oli hauska aamupäivä. Näin aupparikaveria ja käytiin hakemassa mulle kaupasta vähän kofeiinia. Siis vaan starbucks lattea :D Oli kiva, mutta tooosi tuulinen sää! Käveltiin merenrannalla ja ai että kyllä mulle näitä maisemia tulee ikävä! Lopulta päädyttiin mun toimesta hakemaan longboard varastosta ja vähän rullailemaan. Snapchat seuraajat saivatkin hieman nähdä yritystä haha. On ihme, jossei huomenna oo pyllyssä mustelmaa, sen verran lensin ja pyllähdin tänään! Mutta hauskaa oli ja pahasti ei sattunut. 

Kivaa viikonloppua kaikille! Mitä vappusuunitelmia teillä on? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)