maanantai 25. huhtikuuta 2016

Vuokrasopimus

Mä kävin Sollentunassa tapaamassa erästä vanhempaa suomalaista naista sunnuntaina. Kävin kurkkaamassa huonetta samalla ja heti kirjotettiin vuokrasopimus, joten mun muutto on varmaa! Siellä on kaupat, posti, apteekki, bussi ja juna ihan niinkun alle 200metrin päässä talosta! 14 minuuttia Tukholman keskustaan pendeltågilla. Hyvä sijainti kaikin puolin ja melko rauhallinen alue kaikkine vanhoine taloineen. Nyt on yksi stressinaihe vähemmän ainakin melkein.. Nimittäin oon asunnoton 9 yötä, koska huone vapautuu vasta 1. kesäkuuta  ja mä alotan työt 23. toukokuuta.. On mulla yksi tuttu siellä Sollentunassa, jonka luona voin oleilla.

Sollentunasta seikkailin taas keskustaan ja näin Oonaa. Käytiin taas kiertelemässä kaupoissa, mutta tällä kertaa ei napannut mitään mukaan, hyvä minä! Ja koska pressbyråneissa saa puoleet hintaan jätskejä, mun kielellä jaettuna puolella, kävin kokeilemassa oreojäätelöä. Ihan oreolta maistui yllätyyllätys. Täällä kun jäätelö on alennuksessa 11kr (noin euron) olen ihan että, oi ihanaa halpaa. Sama kun olis Suomessa ja euroina pitäisin sitä kalliina haha.

 
Shoppailun lomassahan tulee aina nälkä, joten käytiin taas meijän vakkarimestassa syömässä pizzat. Ja oi meidän söpö tarjoilija oli taas töissä ja vihdoin taas meidän Tarjoilijana. Ollaankin tapeltu siitä kumpi hänet vielä iskee haha. Ja mitä ihmettä sain ensimmäistä kertaa ikinä mätötettyä koko pizzan huhhu! Ruuan jälkeen Oona kävi vielä nappamasemassa halvan jätskin. Erottiin metrotunnelissa ja mä lähdin vielä vähän kuvaamaan kungsträdgårdeniin kukkivia kirsikkapuita, kun sää alkoi vihdoinkin selkenemään. Mikä siinä on, että arkisin paistaa aurinko ja on lämmintä, mutta sitten viikonloppuna on harmaata ja sataa kuin Esterin takapuolesta..

kukka, paita, toppi, farkut - HM // kengät - Prisma // koru - snö of Sweden
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)