keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

meikki sotkuja ja valuuttaongelmia

Maanantai aamuna heräsin viestiin:"Sun ei tarvitse nousta, ollaan kaikki vapailla tänään". Tosi huonosti nukutun yön jälkeen oli mahtavaa, ettei tarvinnut nousta aikasin aamulla. Kymmenen maissa pääsin vihdoin sängystä ylös, kun totesin, ettei stressaantuneena uni vain tule. Onneks mullakin meni aika lailla vapailla koko päivä. Päivällä koko poppoo nimittäin marssi leikkimaahan ja mä yritin ottaa päikkäreitä valitettavasti tuloksetta. Ilta huipentu siihen, että tytöt saivat meikata sotamaalata mut ja kokeilla vähän itsellekin. Näitit sotamaalaukset tuli joo, jopa nuorin poika sai kajaalit naaman :D Onneks mun meikit ei oo vedenkestäviä niin lähti nopeasti poiskin.

Tiistaina meni hermot valuuttakursseihin, jotka oli ihan päälaella. Yhtäkkiä 10 kruunua olikin paljon enemmän kuin se yleensä on noin 1 euron taino heittelee usein 2-3euroa maksaessa, johon oon tottunut. Eli jos jokin maksaa vaikka 180 (n 18 euro) kortilla maksaessa menee noin 19-20 euroa. Ei paha iha nperus. No tällä kertaa ois mennyt 14 euroa extraa tämän 2-3 euron sijaan. En saanu maksettua, mitä mun piti ja tarkistin vielä nordealta onko electron-tunnus kunnossa.. Voisinpa jo hommata sen ruotsalaisen henkkarin, jotta saisin verkkopankin täälläkin..


Keskiviikkona sain maksettua sen automaatilta netin sijaan, joten sen ongleman sain ratkaistua! Kävin pankissa tallettamassa lisää rahaa ja kun olin lähdössä sieltä näin kuinka eräs vanhempi herra oli tulossa sieltä rollaattorillaan. Tottakai avasin oven ja pidin sitä hänelle auki, jollon hän ylisti minua "vilken underbar tjej". No vanhuksien kunnioittaminen on mulle ihan itsestäänselvyys, joten vuolaat kiitokset sai mut ihan hämilleen. Hän toivotti vielä hyvät päivät ja minä viisana vastasun "sulle myös" kun olisi voinu sanoa kiitos samoin, pikkuvikoja... No molemmille jäi ainakin hyvä mieli.
 

2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa, kirsikankukkia <3 Todella kauniin näköistä :)

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)