maanantai 4. huhtikuuta 2016

Elämä rullaa

Olin viikonlopun rentoutumassa Mörössä. Me ei ystäväni kanssa mitään kummosempia oikeestaan ees tehty. Perjantaina mä kävin skärholmen centrumissa pyörähtämässä, mutta mukaan tarttu vain pientä kivaa HMstä. Kun mun ystävä sieltä mut tuli hakemaan suunnattiin me ikeaan. Sieltä ostin mun iha ekat ja omat pyyhkeet! Ne saa odottaa kaapissa muuttoa. Ja mites se meni, ettei nälkäsenä pidä mennä kauppaan.. Ostettiin vaikka mitä epäterveellistä mukaan sieltä, hups! Ja koska miehet ei kestä väsynyttä ja nälkäistä naista, ajettiin me mäkkärin kautta vielä kotiin :D
Lauantaina ei tapahtunut juuri mitään. Meillä oli mukava rento lauaantai (jota väsyneenä koko ajan luulin sunnuntaiksi), joka meni suurimmaksi osaksi sängyssä. Ja mun päähänpiston takia ajettiin järvelle. Mun snapchat seuraajatkin näki, kuinka mä kävin pulahtamassa juoksemassa järvessä. Joo vesi oli jääkylmää hyrr! Mutta nyt se on tehty! :D
Sunnuntaina käytiin bilteman kautta hankkimassa mulle kahvakuula. Ystävä yritti hillitä mua ja suositteli ostamaan 4kg, mutta mä tokasin, ettei mulla oo koko aja varaa ostaa uusia ja painavampia, joten otin suoraan 8kg kahviksen. Huhhu kun piti se reilu kilometri raahata asemalta! Rossin lipuntarkastajakin tuli ihmettelemään mun kahvakuulaa. Halusi itsekin samanlaisen! Ihmetteli jaksanko yhdellä kädellä ja tokasi duktig tjej! Haha niin randomia!

5 paria sukkia 79kr/8€ // huultenrajaus kynä 79kr/8€ // kynsilakka n 39kr HM
pikkupyyhkeet 19kr/2€ kpl iso 39kr/4€ IKEA
kahvakuula 8kg 199kr/20€ BILTEMA

Ja mä sain vihdoin lapun nordealta täytettynä takaisin! Eihän tässä odotettukaan kuin melkein 3 kk :D EN vieläkään ymmärrä minne se ensimmäinen lappu on joutunut.. Mutta elämä alkaa rullamaan kviasti eteenpäin. Haut on tehty ja todistukset lähetetty, kesätyöt hommattu, kohta avaan pankkitilin jaja ehkä löytänyt jo huoneen vuokrattavaksi! Suurimmat stressin aiheet alkaa olla selätetty! Elämä alkaa rullaamaan mukavasti ja aion ottaa ilon irti näistä viikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)