keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Iloisin askelin kohti tulevaa

Tänään on ollut mun Ruotsin historian paras päivä! Aamulla oli aikainen herätys, vaikka lomalla olenkin. Mulla oli nimittäin tapaaminen mun tulevaan työpaikkaan. Mä odotin jotain työhaastattelun kaltasta, mutta se nainen aloitti heti suoraan kertomalla, miten systeemit toimii ja miten toimitaan. Sitten kysy perus onko allergioita tai sairauksia ym. Ja lopuksi kysy mun palkkatoivetta. Olin ihan että öö ai mikä palkkatoive? Mikä on se perus? :D No joku kymppi tunnilta siitä tulee, vaikkei mulla mitään koulutusta tai mitään oo. Nyt pitäis vaa parin vuoden takainen suositus lastenhoidosta lähettää sinne niin ne ottaa yhteyttä ja selvii kaikki tarkemmin! Eli kesätöitä on ja jos niiiin huono tuuri käy, etten pääsis yliopistoon (mitä en jaksa uskoa) niin tulevaisuus on turvattu ainakin työpaikalla.

Mä näin Oonaa samalla nopeesti ja yritettiin keskustasta ettiä yhtä kauppaa, koska haluan yhteen harrastekauppaan ostamaan mun kaverin yllätystä. No siinä tiellä oli joku remppa, ettei sinne kauppaa mistää edes pääse.. Mutta mulla luultavasti kohta on täällä tili (nordea kuulema nyt saanut jonkun lapun nimittäin) ja sitten voin tilata yhen täydellisen jutun mun kaverille! Eli siis hyvää kannattaa odottaa :) Tänään siis ollut kaikin puolin hyvä päivä ja perhekin tuli just kotiin niin ollaan kaikki rauhassa täällä kasassa! Koira on ainakin iloinen :D

Hässelby strandissa oli upeat maisemat






2 kommenttia:

  1. Onnea työpaikasta! Mä täällä vielä panikoin että nappaako vai ei... :D

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)