torstai 17. maaliskuuta 2016

Töitä töitä ja lisää töitä

Kuulin, että hostäiti on hakenut hierojakouluun ja että hänellä tulee olemaan kolme viikonlopun kestävää kurssia sen takia. Väitti, että tulen saamaan siitä jotain extraa, mutta tosta naisesta ei koskaan tiedä.. Viime viikonloppuhan meni töiden merkeissä iltaa lukuunottamatta, ja niin myös  tämän viikonloppu siis ihan jopa 10 tuntisia päiviä.. Olen ollut tosi väsynyt stressin takia, kun en ole saanut yhtäkää päivää vapaata, jotta saisin kunnolla levättyä ja tehdä asioita, joista nautin.. Eilen oli pinna todella kireällä, koska olin valmiiksi väsynyt ja olin 22 asti yksin lasten kanssa. Ja tässäkö pitäis jaksaa hymyillä lasten kanssa? Nyt olisin niin hermoloman tarpeessa. Onneksi pääsiäsloma on lomaa, vaikka ekat 4-5 päivää olen täällä koiravahtina ja loppuviikko menee luutavasti metsässä ystävän  luona.
Ja tää pankkijuttu ai, että kun ketuttaa. Otin itse eilen yhteyttä nordeaan, että mikä kestää. Lähetettiin se lappu 9 viikkoa sitten, jotta ne vain vahvistaa mun asiakkuuden nordessa. No tuli viestiä, että voin saada 34 euron hintaisen kirjeen, jolla saan avattua tilin täällä. Seriosly?? No kävin handelsbankenissa tänään hakemassa lapun, jonka nyt lähetän itse uudestaan nordealle ja aion vielä kirjoittaa heille, että nyt hopihopi hoitakaa työnne. Olenhan jo ehtinyt menettää muutaman euron nordean takia, ja mun pitäsi vielä maksaa siitä??

anteeksi kännykkälaatu
Mä menin pankista suoraan eräälle auppari kaverille, joka asuu aika lähellä mua. Oli niin ihana ilta, että käytiin jossain puistossa hänen ja hänen hostlapsen kanssa. Oli niin ihanan virkistävää olla ulkona auringonpaisteessa! Ja se, että puistossa oli kaksi tuollaista ihanaa isoa keinua, ai että! Sinne voisi joku ilta vain mennä keinumaan ja rentoutumaan.

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä nyt oikeus vaatia vähän extraa, jos sitä ei meinaa tulla, vaikka luvataan! Olis muuten kiva kuulla noin muutoin, että miten rahankäyttö aupparilta sujuu - riittääkö perheen antsma taskuraha, jääkö siitä jopa säätöön, mihin rahaa menee?

    Tuo pankkijuttukin kuulostaa hemmetin hankalalta ja rasittavalta. Kyllä se vaan tuntuu olevan monimutkaista tämä pankin kanssa asiointi, feel you...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliski niin helppooo. Riittäähän se, kun ei joka viikonloppu shoppaile ;)

      No sitä se onkin. VOi kunpa nordean vois ampua kuuhun, on siis ihan Ruotsissakin nordea aivan peetä kuulema..

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)