lauantai 26. maaliskuuta 2016

Kuinka voisikaan ymmärtää

Me saatiin hostäidin kanssa puhuttua kaikesta ja puhistettua ilmaa yksi ilta. Kävi ilmi, että me molemmat ollaan väärinymmärretty toisiamme. Sen takia ilmapiirikin on ollut vähän kireä ja outo. Kuten oon aikasemmin todennu, että oon oppinu valtavasti itsestäni täällä niin en ole tajunnut, että olen rakentanut tosi vahvan suojamuurin itseni ympärille ja sulkeutunut omaan maailmaani. Kaiken jälkeen hostäiti halas ja sano, että hänhän on tämmöinen varamamma ja tottakai mua auttaa ja että voi aina tulla puhumaan. Mä yritän olla koko ajan avoimempi, mutta on vaan vaikee luottaa uusiin ihmisiin menneisyydessä tapahtuvien asioiden takia.. Ja kuinka erilaiset ihmiset voivatkaan ymmärtää samaa tekstiä aivan eri tavalla?

Mä en oo nukkunu kovin hyvin tän flunssan takia, joka onneks on jo paranemaan päi, joten taas on aivan kuollu olo, eikä tunnu yhtään keväältä. Toisaalta kyllä jaksan huomattavasti paremmin nyt kun on kevät. Nythän alkoi pääsiäisloma ja mä jään tänne taas viitisen päivää koira- ja talovahdiks, jota oikeestaan odotankin. Saa vaan olla ja levätä. Me varmaan vaan nukutaan ja ulkoillaan koiran kanssa :D Ja onneksi Oona tulee pelastamaan mut yksinäisyydeltä ja apua maanantaina vihdoinkin yliopistoon haku!
 Mun pitää vielä lisätä tähän, että kun kirjotan, että mulla on paljon töitä jatkuvasti niin se tarkoittaa lähinnä sitä, että olen jatkuvasti valmiudessa täällä talossa. Eli en ole vapaalla, en voi vain mennä ulos näkemään kavereita. Eli se on mun työaikaa. Mua ärsyttää, että mun kirjotuksista väännetään ihan jotain muuta kuin mitä se todellisuudessaan on.
Nyt olen avautunut ja avautuminen saa hetkeksi riittää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)