torstai 3. maaliskuuta 2016

loma vai sairasloma?

Keskiviikkona ei tapahtunu paljon mitään. Iltapäivällä hostäiti sano, ettei hänellä ole enää menoa, joten voin vapaasti mennä minne vain. Harmittelin, että kerrankin oisi vähän vapaata niin olen vilustunut. Ensimmäistä kertaa kerroin olevani kipeä.
Tänä aamuna hän kysyi vointiani ja totesin olevani nuhainen. Oikeastaan olen ollut torstai-illasta kipeä, mutta tiistai-illasta tämä taas pahentui. Alkaa ottaa päähän. Yleensä ensimmäiset päivät on pahimmat ja siitä sitten alkaa helpottaman. No ei näköjään tällä kertaa..
Hostäidillä oli taas joku kokous ja jäin tyttöjen kanssa kahdestaan. Tytöt sai meikata mua ja laittaa kampauksia. Tutustuivat myös mun koruihin ja kynsitarvikkeisiin. Siinä vaiheessa kun alkoi mun sängyn mylläys päätin, että nyt aletaan pelaamaan. Pelattiin lasten monopolia, ja tällä kertaa mulla loppui rahat ensimmäisenä :D Seuraavaks tytöt halus pelata kimbleä (seikkailija Dora versio), mutta draamaqueen ei pitänyt siitä, että pitäisi odottaa että saa 6. Siitä hermostuneena päätti lopettaa pelin ja alkoi kunnon kissatappelu tyttöjen välillä. Siinä vaiheessa olisin halunnu itkeä. Minä kauheessa päänsäryssä draamaqueenien keskellä. Kun pieni raivoaminen ei auttanut, talutin tytöt yläkertaan teeveen ääreen, jossa ne sitten rauhottui. Hostäidilläkään ei mennyt yhtä kauan, kun yleensä, joten sain loppu päivän vain levätä.

Huomenna aamupäivällä saapuu mun tytöt tänne <3 Aion nauttia joka minuutista ja halia ja leikkia rakkaan pienen siskoni kanssa <3 Pitäkää peukkuja, että tää flunssa nyt vihdoin hellittäis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)