sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Hulvaton ilta

Tiedättekö sen tunteen, kun on älyttömän stressaantunut ja tuntuu, että pitää vaan saada pää nollattua jotta voi taas hengittää? Se tunne mulla oli lauantaina. Olin lasten kanssa sen kolmisen tuntia iltapäivällä eikä me sen kummosempia tehtykään. Mä yritin vähän etsi mahdollisia kesätyöpaikkoja, mutta se tuntuu mahdottomalta tehtävältä, kun ei ole koulutusta tai kokemusta. Kaiken huipuksi en saanut ladattua mun kontantkorttia eli mun prepaidliittymää. Rahat lähti tililtä, mutta mulle ei tullut mitään. Mua otti niin päähän kaikki, mutta onneksi tilanne vähän rauhottui kun näin Oonaa illalla keskustassa. Valitettavasti meijän kantapaikka oli ihan täys, joten suunnnattiin sitten nopeasti maxiin syömään. Keskustasta myös bongattiin joku ryhmä, joka hakkaa maahanmuuttajia. En tiiä millä nimellä heitä kutsutaan, jokin partio kai, mutta onhan toi tosi surullista, että tollasia ihmisiä on..

Me suunnattiin yhteen mukavaan pubiin keskustassa Oonan kanssa. Juotiin lasilliset ja juteltiin niitä näitä. Bongasin jossai vaiheessä neljänhengen seurueen. Jossai vaiheessa muutama heistä tuli puhumaa meille ja vietettiinkin ilta heidän kanssa. Yksi niistä herroista muistutti ihan Bastu Jarmoa (jos sitä sketsiä olette katsoneet) varsinkin, kun hän imitoi suomenruotsia. Oli kyllä hauska suunittelematon ilta. Me päädyttiin jopa k-23 baariin, jonne päästiin sisään??  Mä päädyin johonkin ihan etelä-Tukholmaan ja oli hauska vähän seikkailla tänä aamuna. Vaikka turhaan kiirehdin kotiin, kun ei mun apua tänään tarvittukaan..

2 kommenttia:

  1. Itse säikähtäisin varmaan kuoliaaksi, jos tuollanen porukka kävelis kadulla vastaan. Onneksi sun ilta oli kuitenkin loppujen lopuksi kiva ja kuulostaa hauskalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ei tullut pimeällä vastaan! Pikkasen kauhistutti kun itsekin on maahanmuttaja, vaikken siltä näytäkään :D Oli aivan mahtava, blogin puolelle kun ei kaikkea voi kertoa :D

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)