perjantai 11. maaliskuuta 2016

Askel kohti tulevaa

Turhautumisesta turhautuneena mä päätin tehdä to do-listan asioista, jotka mua stressaa, mutta joita mun pitää alkaa hoitamaan. Jotenkin pahin stressi helpotti, kun sai asiat kirjattua ylös. Nyt sitten vaan toteuttelemaan niitä.. Täytyy hoitaa pankkiasia kuntoon, hakea kesätöitä, hakea kouluun, ottaa selvää maistraatissa nimenvaihdosta jne.
Tänä viikonloppuna mulla on tosi huono tuuri. Hostäiti on poissa koko viikonlopun ja pojilla on jalkapallo ottelu ja salibandy cup. Hostpappa onneksi tulee viikonlopuksi, mutta mua tarvitaan silti molempina iltapäivinä.. En ehi kaupungille shoppailemaan yhtään, mutta lauantaina mennään Oonan kanssa syömään ja johonkin pubiin parille. Muuten viikonloppu kuluu pyykinpesun ja lasten parissa. Ja niin kesätyönhaussa myös. Lähetin tänään ensimmäisen hakemuksen täällä Ruotsissa! Sain melkein heti sähköpostin, jossa kiitettiin kiinnostuksesta ja että palataan ensi viikolla. Mitälie se sitten tarkoittaakin.. Mutta nyt on otettu askel kohti tulevaisuutta! Musta on vaan äärimmäisen vaikeeta edes löytää paikkaa, johon hakea ilman minkäänlaista koulutusta. Tällä tavallako rangaistaan siitä, että kovasti uurastaa lukiossa?


 

2 kommenttia:

  1. Asioiden listaaminen on kyllä tosi hyvä tapa selkeyttää asioita, ja tulee hyvä mieli, kun voi vain vedellä yli hoitamiaan asioita! Ja voi vitsit, mä niin ymmärrän tuon "tarvitaan alan koulutusta" -fraasin, niiiin turhautttavaa... Toinen on että "edellytämme omaa kulkuneuvoa/ajokorttia", mikä on ainakin mulle vielä tosi epävarma asia, joten sitten mietin että viitsinkö edes hakea :P Tsemppiä virallisiin juttuihin ja etenkin työnhakuun <3 Minne ajattelit hakea opiskelemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin todellakin on! Sepä se, ei ole kokemusta, koulutusta taikka ajokorttia, mutta halua olis vaikka kuinka paljon, mutta mitään ei irtoa :/
      Kiitos :) Tukholman yliopistoon haen!

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)