perjantai 27. marraskuuta 2015

Yllättävät vapaapäivät

Keskiviikko aamuna puhelin niitä näitä hostmamman kanssa, tarkoituksena pyytää saada vihdoinki rahat SL-kortin lataamiseen. Keskustelussa kävi ilmi, että perheen ihan ensimmäinen au pair (ollut 5 ennen mua) on tulossa käymään ja mä voisin tehdä mitä huvittaa torstain ja perjantain. Sain siis pidennetyn viikonlopun! Torstaiaamuna mun piti vaan olla hetki tyttöjen kanssa, sillä aikaa kun hostmamma heitti pojat kouluun. Tytötkin oli vapaalla tarhasta, jotta ne pääsi olemaan tämän edellisen aupparin kanssa ja tekemäään kivoja juttuja.
No minäpä vapaapäivästä innostuneena kävin mun suomityttöjen kanssa lounaalla eräässä kiinalaisessa. Siellä vierähti muutama tunti nauttien hyvästä ruuasta ja seurasta. Oli ihana, kun ei ollut mitään kiirettä kotiin. Vaikka kotimatkalla kävi huono tuuri ja sekä metro että roslagsbana meni nenän edestä. Odotin siellä rossia puolisen tuntia, mutta onneksi oli akkua ja nettiä jäljellä!
Tänään on ollut vain rauhallinen kotipäivä. Stressasin taas turhista asioista ammuyöstä, joten en saanut nukuttua. On se kumma kun turhista asioista pitää aina murehtia.. Mun koko aamupäivä meni sängyssä pyöriskellen, kun en meinannut saada unta, vaikka väsymys painoin. Nyt toivon, että saan unenpäästä kiinni illalla, huomisesta on nimittäin tulossa ihan huippu päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)