keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Lumihiutaleita

Maanantai oli suoraan sanottuna ihan paska päivä. Vaikka sunnuntai-iltana puhuin skypessä mun ainoon ruotsalaisen kaverin kanssa ja päätettiin, että meen sen luokse metsään Mörköön viikonlopuks, olin silti aivan allapäin ja en saanut nukuttua juurikaan. Maanantaina olin siis koko päivän väsynyt, kiukkuinen ja surullinen. Mieli oli aivan maassa ja piti tsempata, etten huutanut lapsille ihan oikeesti meinasin alkaa karjumaan niille ja oikein kurittamaan. Jos oisin oikeasti näin tehnyt ois lapsilta kyllä leuka loksahtanu maahan. En oo mikään tiukin lastenvahti, mutta kovat otteet otan tarvittaessa käyttöön. En enää odota esimerkiksi 10 minuuttia ja huuda lapsia minuutin välein sisään. Jos eivät he tule itse, minä haen heidät.
Tiistai meni jo vähän paremmin, vaikka tytöt olikin kotona, koska heillä oli kampaaja. Tytöillä on tiistaisin uimakoulu, joten oon vapaalla heistä silloin. Se on kyllä tarpeen, koska nämä tytöt ovat vilkkaita tapauksia.

Kuten sanoin jo aikasemmin, ei nuorin poika enää lainkaan vierasta mua, vaikka onkin se ujoin. Tänään hän pyysi mun apua leivän etsimisessä. En heti tajunnut, mitä hän tarkoitti, mutta se oikea leipä löytyi lopulta ja suloisesti hän kiitti tack Julia, se oli musta jotenkin tosi hellyyttävää. 
Tytöt oli askarrellu lumihiutaleet tarhassa ja innoissaan näytti niitä mulle. Tehtiin sitten kanssa muutama kotona ja varsinkin toinen tykkäs, kun sain sydämiä lumihiutaleisiin. Tein hänelle samanlaisen kuin kuvassa, jotta hänkin sai tehtyä jonkilaisen joulukortin, johon muuten piti kirjoittaa Merry Christmas. :D


Tämmöisen simppelin joulukortin tekoon ei tarvitse kuin kahta värillistä paperia/pahvia, sakset, liimaa ja tussi. Helppo ja kiva idea, jos kortteja joutuu tehä useamman, näitä saa tehtyä kuin liukuhihnalla! Olettekos jo tehnyt joulukortteja tai aiotteko tehdä? :)

2 kommenttia:

  1. Kiva että ujoin lapsi on alkanut saamaan rohkeutta lisää! :) me ei olla vielä tehty joulukortteja mutta varmasti tehdään, kun ollaan aina aiempinakin vuosina. Tai no, äiti ja sisko niitä lähinnä tekee, mua ei askarteluhommat kauheesti innosta... :D

    Kivaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, helpottaa kovasti meidän molempien arkea :) Haha okeii, musta on hauska aina muutama väsätä läheisimmille kavereille/sukulaisille :)

      Kiitos samoin :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)