perjantai 14. elokuuta 2015

Kohti uutta alkua

On ollut yksinäisyyttä enemmän kuin koskaan tällä kuluneella viikolla. Asun korvessa, enkä vieläkään saanut mun matkakorttia, joka mulle luvattiin tän viikon aikana. En juurikaan ole päässyt tapaamaan ketään, ja olen tappanut aikaani vain huoneessa istumalla, joka tekee minut entistä tylsistyneemmäksi. Olen kävellyt ympäri Täbyä ja tutustunut uusiin ja vanhoihin teihin.
Tänään olen ollut hommista tosiaankin aamusta asti. Ensin perus aamutoimet, jonka jälkeen olen pelannut tyttöjen kanssa melkein pari tuntia. Oli monoloplya, muistipeliä, korttipeliä ja bingoa. Ollaan myös oltu ulkona keräämässä metsämansikoita takapihalta ja leikitty leikkimökissä kahvilaa. Käytiin moikkaamassa hevosia ja seikkailtiin jälleen metsässä. Ja taas ihan vähän salaa syötettiin hevosia, ruohoahan se vain on.
Tästä päivästä olen kyllä innoissani, sillä ystäväni on luvannut hankkia minulle viikon SL-kortin, jotta pääsen viikonlopuksi hänen luokseen ja näkemään vihdoinkin vähän enemmän kaupunkia! Vielä en tiedä mitä keksitään viikonlopuksi, mutta toivottavasti saan paljon kuvia ja kokemuksia!
 anteeksi kännykkälaatu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)