sunnuntai 9. elokuuta 2015

Ensimmäinen viikonloppu

Perjantai oli melkoisen katasrofaalinen päivä.  Huonosti nukutun yön jälkeen lähdettiin perheen kanssa vesipuistoon, kun kerrankin oli lämmintä, +26 astetta. Valvoin tyttöjä matalassa lastenaltaassa. Sanotaan näin, että viisi lasta vielä menee, mutta herran jestas , kun koko allas täynnä alle 8-vuotiaita, jotka pärskivät päällesi vettä niin eieiei. Sitten vielä tytöt olivat lähdössä isompaan altaaseen ja jouduin juoksemaan heidän peräänsä. Tytöt etti äitiä ja kun sain heidät kiinni,  toinen juoksi pitkälle äitin luo ja katosi näkyvistäni. Seuraumuksena äiti piti kunnon puhuttelun tytöille, sääntönä oli, ettei altaasta tai minun luotani poistuta. Onneksi loppupäivä sujui hyvin ja tytötkin pysyivät altaassa valvovien silmieni alla. Hieman kuollut olin koko päivän seisomisesta.
Illaks mulla ei ollu mitään tekemistä, eipä täällä juuri mitään muuta ole kun luontoa, joten lähdin pienelle kävelylle merenrantaan. Harmitti, etten muistanut ottaa kameraa silloin mukaan. Mutta oli ihana nauttia hiljaisuudesta ja Suomi-suklaasta (sinivalkoinen). Bongasinki fazerin salmiakkisuklaata  kaupasta torstaina ja olin aivan innoissani siitä! :D 


Lauantaina iski epätoivo ja turhautuminen. Ärsytti suunnattomasti istua vaa talossa, kun ei päässyt liikkumaan mihinkään ja ketään ei kiinnostanut tulla täby centrumiin. Ainoa asia mitä lauantaina tein, oli se että yritin käydä kuvaamassa. Ihmisiä oli muitanki liikkellä, joten en saanut kuvia sieltä mistä halusin.. Mutta sää oli aivan ihana, lämmintä ja aurinkoa! Mun tukholmalainen kaveri yritti kovasti piristää mua, ja lupas hakea mut niille mikäli mulla on ensi viikonloppu vapaa ja näyttää kaupunkia.

Tänään sainki viestiä yhdeltä suomi aupparilta, joka sattu olemaan tämän edellisen aupparin kaveri. Sovittii tapaaminen täby centrumiin. Ja valitettavasti en vieläkään ole saanut bussikorttia, joten joudun kävellä 4km sinne tuossa ihanassa lämmössä :D 
Tapasin tänään siis yhden suomi-aupparin kahvittelun merkeissä. Istuttiin melkein parisen tuntia express housessa ja rupateltiin niitä näitä. Oli hauska jakaa kokemuksia jonkun kanssa, joka tietää tästä ja muutenkin tuntee/tietää vähän mun perhettä. Onneks sain myös kyydin kotiin ja sain tietää, mikä reitti sinne täby centrumiin on lyhin, vain reilu 3km haha. Loppupäiväks ei oo sen kummempia suunnitelmia, kunhan bloggaan ja ehkä käyn taas rannassa istuskelemassa.
Mulla on tässä suunnitteilla postaus siitä, missä ja millaisella alueella asun. Toivepostauksia saa vielä heittää kommentteihin :)

4 kommenttia:

  1. Täby on kyllä ihan törkeen kivaa aluetta (joskin suhteellisen kaukana keskustasta) ja Täby C on mun mielestä Tukholman paras ostari. Mikä sulla sen accessin kanssa kestää ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se nätti paikka mut jep niin kaukana kaikesta :D Mä en oo vielä oikee muissa käynykkää vielä :) En tiiä mulla on älyttömän hidas host-äiti ja -perhe, joten kaikessa kestää...

      Poista
    2. Eikä haha :D No onneks sulla on aikaa (sen kortin saamiseen) ja niiden kauppakeskuksien kiertelyyn!

      Poista
    3. Juu enköhän mä kohta sen kortin saa ja pääse vähän liikkeelle :D

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)