maanantai 12. lokakuuta 2015

Katastrofaalinen maanantai

Sain onneksi hostmamman siskon miehen herättämään vanhimman pojan 6.30, joten sain ite herätä samaan aikaan kuin yleensä 7.20, koska muilla pojilla alko koulu vasta yhdeksältä. Mun piti herättää pojat 7.40, mutta nuorin poika oli jo heränny ittekseen. Aamupalakin meni tavallista nopeammin tänä aamuna. Päästiin lähtemään just ajoissa, hoidettiin kaikkia asiat eikä ollut mitään kiirettä. Mun piti pöyräillä nuorimman pojan takana. En saanut mun pyörän lukkoa auki, joten huusin äkkiä tota miestä auttamaan, päästin sitten lähdettyä. Kouluunhan on vainnoin kilometri, joten pyöräiltiin se viidessä minuutissa. Koulun pihalla jäin kattomaan, että poika lukitsee pyöränsä. Siinä sitten poika tajus, että lukko jäi kotiin. Sinne hetki pähkäiltii mites nyt. Päätin ottaa pyörän kotiin ja kattoa löydänkö lukon. Talutin siis pyörän kotiin ja eiköhän naapuri tullu samalla vastaan :D
Löysin jonkun lukon autotallista ja lähdin viemään pyörää koululle (kyllähän mä puolet matkasta pikkupyörällä sitten ajoin, mahto olla huvittava näky). Sain pyörän lukittua, mutta sitten iski seuraava ongelma, mun pyörä. En saanu sitä taaskaan yksin auki, vaikka yritin sitä vääntää siellä 10 minuuttia. No enköhän sitten taluttanut ja raahannut sen kotia. Muuten meni hyvin, mutta just kun piti kääntyä kotipihalle päätti sitten kumi puhjeta. Nyt on takakumissa reikä ja se on tyhjä ja pyörä edelleen lukossa :D Kävin sitten hakemassa pojan potkulaudalla koulusta, niin pääsin vähän nopeammin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)