sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Päiväni kaupungilla

Eilen mun piti alunperin mennä suomiauppareiden pikkujouluihin, mutta väki peruikin sen ja mulle tuli muuta hommaa, joten en sitten päässytkään ns. pikkujouluihin (kiitos vähäisen reskassan). Jouduin aamulla olemaan hetken töissä, kun hostäiti joutui menemään johonkin kurssille ja hostpappa tuli sitten yhden maissa Pariisista. Siitäpä minä lähdin heti kaupungille mun suomitytön kanssa. Kiereltiin muutama kauppa ja löydettiin hänelle täydelliset kalliit farkut. Mun missio oli löytää glitteristä kampavalkki, koska oon hurahtanut hiustenlaittoon ja omistan jo nutturavalkin, joka on ihanan helppokäyttöinen. Mutta näköjään Ruotsista niitä ei saa, sen bongasin muutenkin Suomen glitterin kampausoppaasta.. No ostinpa ensi viikon baarireissulle söpön hiuskoristeen!
Tukholmassa oli vieläkin hirmu tuulista mysrkyn jäljiltä, mutta otin riskin ja otin mun uuden hatun päähän ja ihanat nahkahanskani, kun oli niin lämmintä. Epäonnekseni unohdin hanskat penkille kauppakeskukseen ja kun sen tajusin juoksin tuhatta ja sataa takaisin, mutta joku oli ilmeisesti ottanut ne. Pistää vihaksi, että joka vaan nappaa toisen omaisuutta, eikä vie esimerkiksi infoon, jotta ne palautuisivat omistajalleen.. Voi sanoa, että oli tosi paska fiilis ja on vieläkin. Onneksi mulla on ihana suku, joka avustaa, jotta saan ensi viikonloppuna uudet. Oon kaks vuotta odottanu, että voin hommata nahkahanskat (ei mitään Guessin ökykalliita) ja sitten ne vain viedään.. Onneksi saan uudet enkä mene vararikkoon.
Tänään meni muuten 10 000 katselun raja rikki mun blogissa, vau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)