torstai 10. joulukuuta 2015

mun huone

Mun on jo kauan pitänyt toteuttaa tää postaus, mutta se on aina vähän jäänyt. Tänään sain aikaan kuvata mun huoneen päivänvalossa, joten nyt tekin pääsette sen näkemään! Tykkään mun huoneesta, koska tää on tosi tilava ja vaikka mulla ois pyykit kuivumassa täällä riittää silti tilaa. Ja rakastan mun isoa sänkyä! Ainoo miinus on ehkä se, ettei tääläl oo tuolia/pöytää ja hoidankin kaiken aina sängyllä ja lattialla :D No eipähän pääse se kuuluisa tuoli täyttymään vaatteista..  Niin ja noi lasiovet ei oo kauhee kiva juttu pakkasilla, silloin en voi ollenkaan avata verhoja, koska muuten mun huone muuttuu jääkaapiks, koska mun huoneessa ei lämmitys aina toimi niin kuin pitäs. Kesäsin taas on ihana avata ovi ja nautiskella säästä tossa portailla.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)