keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Malttamaton

Enää 4 päivää jäljellä, josta 3 työpäivää! Minuutit saisi vielä mennä hieman nopeammin. Perjantaina mulla on valitettavasti niin huono tuuri, että joudun olemaan töissä koko illan, mutta enköhän mä sen kestä! En jaksaisi odottaa lauantaihin, sillä menen ystäväni luo metsään jaja käydään samalla ostamassa mulle uusi puhelin! Olen kuolannut sitä kohta kuukauden verran ja tarkotuksena oli odottaa ensi vuoteen, mutten maltakaan odottaa! Sunnuntaiaamuna hän sitten heittää mut kentälle. Kiva nähdä häntäkin pitkästä aikaa :)
Maanantai oli tosi rauhallinen päivä, koska mulla oli vaan aamulla töitä. Iltapäivällä tarhatäti soitti hostmammalle ja kysy voiko tulla hakemaan tytöt vähän myöhemmin. Tytöt halus olla pitkään tarhassa :D Ja mitä mä tein koko illan.. pelasin pari tuntia cooking feveriä hupsista.
Eilen me askarreltiin joulujuttuja. Keskimmäinen poika oli vähän kipeenä, joten hän oli koko päivän kotona ja halusi askarrella tyttöjen kanssa. Hän askartelikin tosi hauskan tontun, josta mulla ei valitettavasti ole kuvaa. Tytötkin askarteli joitain ukkoja ja mä keksin tehdä itselleni lumihiutale-koristeen, kun ei mulla edes jouluvaloja oo huoneessa. Ihan kiva siitä tuli ja oli helppo toteuttaa. Miten te ootte laittanu joulua huoneeseenne? :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)