tiistai 29. syyskuuta 2015

Pientä säätöä ja pohdiskelua

Maanantai ei mennyt ihan nappiin. Sain heti aamusta kuulla, että mulla on kans koko viikonloppu töitä noin 10-18 eli ns 12 päivän työputki. Ja mitä iltapäivään tulee, no pientä kaaosta. Ensiksi itsetehty stressipallomainen asia hajoaa ja toinen tytöistä on jauhojen peitossa niikuin puolet yläkerrastakin. Tytöt yritti piilottaa jauhot purkkeihi ja kaataa vettä sinne, jotta olis voinut leikkiä leipovansa. No onneksi huomasin sen ajoissa. Siitä kun selvittiin ja istuttiin toisen tytön kanssa olkkarissa,  kuulin jotain outoa huoneesta. Toinen tyttö oli piirtänyt tai hangannut smurffilelulla seinään. Siinä sitten oli punainen piirrustus, joka ei millään lähde pois. Ja lopulta kun tytöt ei jaksanu keräilemiään omenoita syödä, huuhto toinen pienen omenan vessanpöntöstä alas.. Siellä se kulkeutuu nyt putkistossa, ei vissiin edes mennyt tukkoon.


Mun piti ottaa tää loppuvuosi iha rennosti, nyt kun kävi ilmi, etten pysty syksyn yhteyshaussa hakemaan täällä kouluun. No mullahan loppuu täällä nää työt joskus kesäkuun puolessavälissä/lopussa, ja noi tulokset tulee heinäkuun alussa. Stressaan jo vlamiiksi, missä asu; majailenko kaverin luona siihen asti, että saan tietää pääsinkö kouluun? Koska mikäli en pääse (mitä en tule edes ajattelemaan, koska minähän suomalaisella sisulla pääsen)  kouluun täällä, ei kannata myöskään asuntoa hommata, koska silloin todennäköisesti aupparoin vielä toisen vuoden, ellen satu jotain muuta työtä  Löytämään. Ja miksi ihmeessä näitä täytyy edes vielä puskea ajatuksiin, kun siihen on 9 kuukautta aikaa? :D Muttakun hinku on niin kova opiskelemaan! Ja vaikka tää aika täällä ei oo ollu helpoimmasta päästä, niin kyllä mä tänne oon jäämässä! Ihan niiku mä 5-6 vuotta sitten jo ajattelin.  
Niin ja siitä baaripojasta: Annoin kahelle mun numerot. Toisen kanssa juttelin vähän, mutta tämä joka mulle kirjoitti oli se, kelle mä numeroni heitin narikkajonossa, kun lähettiin kotia päin! Eikä tästä enää sunnuntain jälkeen kuulunut mitään, mutta hei parin viikon päästä yritän uudestaan! :D

2 kommenttia:

  1. Vähän kaaosta elämään ja lasten kepposia..! Äläkä stressaa vielä ensi kesää, nauti nyt näistä hetkistä :) Ja vai ei ole kuulunut, voihan nyt perhana, odotin jotain jännittävämpää xD Tsemppiä loppuviikkoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nimenomaan! Yritään nauttia :)
      Hahha niin mäki, mutta yritänpä vielä uudestaan! kiitos sitä tarvitaan :D

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)