sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Partytime

Koittihan se lauantai sitten lopulta. En innostukselta meinanu saada nukuttua enää kuuden jälkeen ja koko aamupäivän olin melko koomassa. Sain kuitenkin raahattua itseni yhden jälkeen täby centrumiin, koska piti ladata mun SL-kortti, jotta pääsisin taas keskustaan. Tapasin mun nettikaverin, joka on 199cm, eli aikamoinen jätti minuun verrattuna (148cm). Käveltii ympäri Tukholmaa, jonka jälkeen päädyin kauppaan ostamaan vähän ruokaa ja yöjuomaa (mehua) illaksi. Siitä lähdinkin jo suunniteltua aikasiemmin suomi-kaverin luokse. Oli taas hauska nähdä ja juoruta kaikesta, varsinkin badoo-miehistä. Seittemän aikaan tuli suomiaupparikin paikalle ja aloteltiin yhdessä iltaa. Oli hauska nähdä taas uusi ihminen ja meillä oli hauskaa kolmistaan. Kymmenen aikaan lähdettiin suunnistamaan kohti ace-yökerhoa, jossa oli ilmanen sisäänpääsy ennen yhtätoista, jes!


Oltiin päätetty, että mun tehtävä oli antaa kahelle ruotsalaiselle mun numero. Olin kirjottanut kahelle lapulle mun nimen ja puhelinnumeron. Ensimmäinen jolle menin puhumaan ja annoin lapun otti sen vastaan :D Toisen sain annettua vasta juuri kun oltiin lähdössä. Melkein viisi tuntia meni yhdessä hujauksessa, mutta hauskaa oli. Tanssittiin paljon, rupateltiin ulkomaalaisen kanssa enkkua (ja jopa mun surkeeta enkkua kehuttiin), yritettiin iskeä ruotsalaisia, pummittiin tupakkaa ja naurettiin yhdessä. JA tietenkin käytiin vielä illan päätteeksi 24h mäkkärissä ja nautittiin parit "euronjuustot" eli 10 kruunun juustot haha.
Tämä päivä meni siis aivan koomassa ja pienoisessa krapulassa. Päästiin kolmen aikaan lähtemään ja suunnattiin keskustaan syömään maxiin. Nyt on kyllä hetkellisesti roskaruokavarastot täynnä! Ja kotimatka, se tuntui ikuisuudelta, varsinkin kun oli hieman heikossa hapessa. Metrossa tosin yksi vauva lähemmäs 1-vuotias vilkutteli minulle. Oli niin sulosta, että kyllä siinä vähän piristy! Mutta kaiken kaikkiaan ihan mahtava viikonloppu takana.
 

2 kommenttia:

  1. Muista juoda vettä krapulaan ;) Hyvä että sulla oli hauskaa, yhteydenottoja näiltä numeron saaneilta odotellessa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistin melkein ;D Hhaha joo niitä odotellessa, tuskin kuuluu mitään :'D

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)