keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Sairastelua ja väsymystä

Tää viikko ei sitten yhtää oo mun viikko! Maanantaina muhun iski kunnolla flunssa. Tosin onneksi ei kuume koskaan nouse, koska muuten olisin aivan kuollu. Eikä siinä mitään. Villasukissahan mä täällä tallustan, koska talo on jo tosi kylmä ja tietenkin palelen vielä enemmän flunssan takia. Täällä on keittiö hieman ylempänä, joten saa aina kaksi askelmaa tallustaa keittiöön ja sieltä pois. Onnettomasti vedin lipat ja lensin kunnolla ne portaat/askelmat alas, koska liukastuin liukkailla villasukilla. En siitä heti päässyt ylös, jolloin toinen kaksosista totesi: Mä tiedän, että toi sattuu. Mee sohvalle lepäämään niin kyllä sde siitä. Ja halas mua :D Mojova mustelmahan tuosta jäi ja pieni selkäkipu, joka tänään alkoi puskea tuolta läpi.

Tiistaina nukuin kolmen tunnin päikkärit ja valmistauduin mun koko illan kestävään hommaan. Jäin kolmistaan tyttöjen kanssa, kun muu perhe lähti katsomaan Ruotsi-Itävalta -jalkapallo-ottelua. Tytöt oli kovin väsyneitä, joten melko helposti sain heidät sänkyyn ja nukkumaan, mutta olin heidän kanssaan yksin melkein kahteentoista. Tiesin, että ne tulee heräämään ja huutamaan äitinsä perään, joten jäin yläkertaa köllöttämään ja torkkumaan sohvalle. Puoli yhdentoista jälkeen suuntasin alas, tarkotuksena kömpiä sänkyyn, mutta mun epäonneksi tytöt heräs siitä aika nopeesti. Yli puol tuntia huudettiin ja ootettiin äitiä ja yritin siinä saada niitä rauhottumaan. Tästä sattuneesta syystä pääsin nukkumaan vasta 00 ja unet jäivät reiluun 7 tuntiin, vaikka olisin tarvinnut vähintään 10 tunnin unet flunssan parantamiseksi.
Tänään olin siis aika kuollut eikä ollut aikaa ottaa tavalliseen tapaan päiväunia. Me mentiin hostäitin kanssa heti aamupalan jälkeen skattverkeniin hakemaan mulle ruotsalaista henkilönumeroa eli rekistöröimään mut. Päästiin aika nopeasti hoitamaan kaikki, koska ihmisiä oli siellä melko vähän. Onneks vihdoin tämäkin asia on hoidettu, ja mun ruotsalainen henkilönumero saapuu kahden viikon kuluessa!

6 kommenttia:

  1. Hahaa voi ei, säkin kipeänä nyt just samaan aikaan ku minäki :D aika inhottavaa kyllä että jäi yöunet niin vähälle kun ne kuitenkin on niin tärkeä osa siinä parantumisessa, mutta toivottavasti nyt seuraavat yöt saisit nukuttua paremmin! :) ja mielenkiintosta toi henkilönumeron haku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, pahin flunssakausi vissiin täällä nyt :D Toivotaan, ainakin kohta on viikonloppu!

      Poista
  2. paranemisia sinnepäin :)! Tuntuu että kaikki tulee kipeiksi nyt kun syksy tuli, minä mukaan lukien :/

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)