keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Muutto!

Kirjottelen tätä postausta mun uudessa huoneessa Sollentunassa. Vihdoinkin koitti muutto päivä! Tosin tää päivä ei mennyt ihan kun Strömsössä :D Ihan ensin kävelin turhaan yli kilometrin matkan 6 kassin kanssa, koska en ymmärtänyt mistä täytyisi kääntyä asemalle Mörbyssä, joten kävelin Danderydin asemalle asti. No sieltäkin olis mun bussi mennyt, mutten löytänyt sitä pysäkkiä, joten otin metron keskustaan ja sieltä junan tänne. Pääsin kuitenkin vihdoin perille, mutta kerrostalon ovella huomasin, ettei avain käynytkään oveen. No olin unohtanut hostperheen taloon semmoisen liuskan, joka avaa lukon (samankaltainen kun ovissa on koodi). Odottelin kasseineni reilu 10 minuuttia, kunnes joku naapuri tuli sisään ja mä pääsin sisälle rappuun :D Pöyrähdin nopeasti asunnossa ja suuntasin keskustaan. Kävin ostamassa salaatin ja nautiskelin sen vanhan kaupungin laiturilla ihanassa auringon paisteessa. 
Illalla mun auppari kaveri pääs auttaa mua loppujen tavaroiden kanssa ja meidän onneks saikin hostperheensä auton käyttöön, joten päästiin nopeasti suoraan autolla tänne mun miljoonan kassin kanssa. Rouva, jonka luo muutin oli ehtinyt tässä imuroida ja vähän siivota mun huonetta edellisen asukkaan jäljiltä. Pahoitteli, ettei jaksanu siivota enempää töiden jälkeen. Ihan hassu, tää käy ihan hyvin, vaikka sano, että siivoais lisää viikonloppuna :D Mutta luulen, että tuun viihtymään täällä hyvin. Tapasinkin jo myös toisen alivuokralaisen ja mulle näytettiin omat hyllyt kaapeista. Alue on ihanan rauhallinen ja kaikki on lähellä ja naapuritkin vaikuttavat rauhallisilta. Eräs naapurin poika kysyikin alhaalta, olenko tulossa matkalta.. :D Nyt kun muutto on ohi ja töitäkään ei ole kovin paljoa tällä hetkellä, niin pääsen varmaan pian kuvaamaan teillekin jotain, nii ei tule tylsiä kuvattomia postauksia enää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)