lauantai 11. kesäkuuta 2016

Oon painanu aivan liian pitkää päivää

Vihdoinkin kerkesin taas koneen äärelle. Mulla oli maanantaista keskiviikkoon vapaata. Tiistaina näin nopeasti Oonaa kaupungilla. Tiistaina kävin myös ekaa kertaa systembolagenissa (Ruotsin alko), kun vihdoinkin oli ikää! Täällä ikäraja sinne on 20 vuotta eli esim. 19-vuotias ei voi ostaa sieltä edes mietoa juomaa. Muuten olin vain ja lepäsin. Ja hyvä niin, sillä torstaina tuli äkkilähtö töihin. Tosin en valittanut; mulla ei ollut muuta tekemistä eikä rahastakaan halua kieltäytyä. Onneksi oli melko rauhallinen päivä ja koska se tuli niin yllättäen, aloitin vasta yhdeksältä.
Eilen perjantaina mulla oli tuplavuoro. Aamu seitsemästä ilta kymmeneen. Tosin pääsin jo lähtemään puoli yhdeksältä, kun kollega otti mun viimeset käynnit. Onneksi, koska tänään mulla oli taas aamuvuoro. Nyt tuntuu kyllä kehossa tää työnteko.. Ensin 13 tuntia ja tänään 6 tuntia ilman taukoa. Mutta  mulla kävi hyvä tuuri ja pääsin lähtemään aikasemmin! Nyt aion loppu illan vain olla ja löhöillä, jotta jaksaa painaa vielä 3 työvuoroa ennen vapaapäivää! Kotihoito on niin antoisaa työtä, mutta fyysisesti niin raskasta, kun kokoajan ollaan jaloilla..

Yritin napsasta muutaman kuvan mun vuokrahuoneesta teille tiistaina. Kirjoituspöydän iso tuoli vaan jotenkin oli koko ajan tiellä, kun se on niin iso! :D Mutta mukava työtuoli ei siinä mitään. Nyt on suurinpirtein kaikki kassit vihdoin tyhjennetty. Ja mun vuokraemäntäkin on hauska puhelias suomalaisnainen. En voisi edes toivoa parempaa (paitsi omaa asuntoa sitten joskus).
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)