torstai 5. toukokuuta 2016

ei kiitos matikka

Maanantaina oli yllättävän rento päivä maanantaiksi. Aamulla aamutoimet hoitu nätisti. Päivällä taas nukuin tavalliseen tapaani :D
Maanantaina tytöt tulikin hieman myöhemmin kotiin kun aikasemmin, joten mulle jäi hommaks vaan tyhjentää kauppakassit. Tyttöjen tarhatäti tuli tyttöjen mukana, josta tytöt olivat kovin innoissaan. Myöhemmin he leikkivät nätisti keskenään eikä mua juurikaan tarvittu. Illalla hostmamma haki kentältä vanhempansa, koska hän ja jalkapallopoika olisi poissa keskiviikosta sunnuntaihin. Kerran toinen tytöistä heräsi itkemään, mutta mä sainkuin sainkin hänet miltein heti nukahtamaan uudestaan! Jes hyvä minä. 
Pääsin nukkumaan vähän tavallista myöhemmin, joten olin taas kävelevä zombi tiistaina. Onneksi isovahemmat olivat täällä, joten mua ei juuri tarvittukaa enää aamun jälkeen. Lähdin kaupungille Oonan kanssa ostamaan vihkoa matikankurssille. Oli niin lämmin! Ja ai että mä rakastan Tukholmaa arkena! Onneksi pääsen taas pian seikkailemaan vähän lisää. Ihana ihana kesäkortti, nyt voin matkustaa minne vaan milloin vaan!
Maanantaina aloitin myös matikan perus kesäkurssin. 1/5 suoritettu. Koko kurssista saisi 5 korkeakoulupistettä, jolla en tee yhtää mitään (?). Koko keskiviikko meni matikan parissa, läpäisin neljä koetta 28st ja jokaisen tein varmaan kymmenen kertaa enkä ilman apuja selvinnyt. Mutta opin oikeasti jotain murtoluvuista, jotka on ollu mulle täyttä hepreaa ala-asteelta! 
Nyt tulin tulokseen, että jätän kurssin kesken. En ymmärrä enää yhtään mitään ja matikka on oikeasti aina, johon tarvitsee opettajan! Musta tuntuu jo että bilsakin sujuis paremmin ku matikka.. On mulla pikkasen ikävä sitä kavalaa solu ja risteytyskurssia! Ja voi matikka, kyllähän siellä yliopstossa sitten on opettajat, jotka opettavat! Sitähän varten koulua käydään, että opitaan..  Voin sanoa, että mä en hevillä luovuta (sikshän mä täällä olenkin), mutta matikka menee niin yli hilseen ja mikään mua ei saa mua yhtä raivostuneeksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)