keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Roadtrip Turkuun

Tänä kesänä halusin tehä kaikkea mahollista. Saattaahan tää olla mun viimenen kesä Suomessa. Lauantaina tehtiin pieni toadtrippi Turkuun mun kesäheilan kanssa. Lähettiin ajaa yhentoista maissa kohti Turkua ja oltiinki jo hotelilla puol yks. Majotuttiin scandic hotell seurahuoneeseen. Tsekattiin sisään hotellii, jätettiin ylinääräset kamat sinne ja suunnistettii kohti Turun linnaa. Hotellilta sinne ajo vaan viidessä minuutissa. Olin innoissani päästessäni linnaan, koska oon historiafriikki ja olin viimeksi sielä kuusivuotiaana. Täytyy muuten päästä käymää eri linnoissa tuolla Ruotsin puolella! Turun linna oli iso. Siellä oli paljon nähtävää ja oli hauska käydä sielä ku ties paljon siitä historiasta ite (kiitos kirjotusten luvun). Valitettavasti ei ihan kaikkea ehitty nähdä ja tutkia, koska verensokeri laski uhkaavasti ja mulla alko olla hankala kävellä tärisevin jaloin :D Käytiin suoraa linnasta hakee välipalaa hotellihuoneesee. Illalla käytii mun lempiravintolassa, pancho villassa, jota ei valitettavasti oo pk-seudulla. Jälkiruuaksi otettiin muutaman drinkit ja suunnistettiin sitten koomassa hotellihuoneesee. Reissu oli väsymyksestä huolimatta mahtava ja hotelilla oli hyvä aamupala. Tämmösiä minireissuja tekisin mielusti uudestaan.
Enää on jäljellä noin 2 ja puoli viikkoa enkä oo vieläkään käyny nordeassa tai kelalla.. Onneksi tässä on vielä aikaa. Ruotsiin avaan kyllä pankkitilin heti ku mut on sinne rekistöröity. 



2 kommenttia:

  1. Haluisin itsekin päästä käymään Turun linnassa, en oo käynyt siellä muistaakseni ikinä - tai sitten ihanihan pienenä. Ihania kuvia ja tsemppiä asioiden järkkäilyyn! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turkuun vaa sitten seuraavaks, linna on ehdottomasti näkemisen arvoinen! :)
      kiitos :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)