keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Kaveriläksiäiset

Aamut voi jo laskea yhden käden sormilla. Pelottaa, jännittää, innostuttaa, tulevaisuus huolettaa ja vaikka mitä. Mua stressaa jo valmiiks, etten saa Tukholmasta koulupaikkaa, vaikka haenkin vasta keväällä. Yritän kuitenkin ottaa tän vuoden vielä rauhalliseti murehtimatta turhia.

Tänään mulla oli pienet läksiäsjuhlat kavereille. Olin leiponut minipizzoja ja tarjosin mun shamppanjaa kavereille. Mitkään viinit ei tosin oo yhtään mun juttu, mutta kyllä se spritellä meni! Istuttiin pöydän äärellä ja pidettiin kovaa ääntä (lue keskusteliin). Pidin myös pienen singstar-kisan, jonka palkintona oli Konad-kynsileimasetti, kun jo omistin yhden en kahta tarvitse. Pelattiin siis singstarin bileet "peliä" ja koska meitä oli pariton määrä uhrauduin molempiin joukkoeihin ja sainkin laulaa myös sen edestä. Mutta hauskaa oli ja oli kiva laulaa kerrankin porukalla ja pelata joukkoeissa. Aika taas meni aivan liian nopeasti ja ennen kuin muu perhe ehti tulla kotiin tanssittiin vielä Antti Tuiskun keinutaan-biisin tahdissa. Hyvät muistot jää ja oli ihan huippuhauskaa viettää aikaa vielä kerran kaikken kavereiden kanssa. Ikävä tulee, mutta onneksi lentokoneet ja laivat kulkee Tukholmaan!

Huomenna olisi edessä vielä käynti vihdinki nordeaan, joka ei oikeen nappaa. Sitten viimeset tarvittavat ostokset ja sitten voikin alkaa suunittelemaan pakkaamista. Mun tulevaisuus Ruotsissa alkaa siis ihan pian..



2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja jälleen välittyi tänne asti, että teillä on ollut hauskaa. Tsemppiä pankkeiluun ja viime hetken hyörinöihin! :)

    VastaaPoista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)