lauantai 2. heinäkuuta 2016

Työtäs laulaen tee

Perjantaina mulla oli viikon ainoa vapaa. Tosin en kovinkaan paljon ehtinyt nukkua, koska yökyläilin ja herätys oli viiden maissa..  Mutta meillä oli rauhallinen aamu ja mentiin samaa matkaa Kista Galleriaan, jonne mä jäin pyörimään. Löysin halvan kaupan ja olin ihan taivaissa. Sieltä sai kaikke kotiin, meikinpoistolapuista säilykepurkkeihin. Ja tosi edullisesti. Nappasin mukaan 6 kappaletta muovimukeja, lasisen pillilasin, roskapusseja ja säilykkeitä (joihin mulla ei tosin ollut avaajaa ja taiteilinkin ne veitsellä auki..). Bongasin myös halpoja mausteita, mutten osannut päättää mitä tarvitsen, joten joudun siellä pian taas pyörähtämään :D
Oon myös hurahtanut ihan alprosoja kaakaoon. Se on niin hyvää ja saahan siitä hieman kalsiumia ja proteinia, joka on hyvästä, sillä en juurikaan maitotuotteita käytä enää. Tänään piti töistä kipittää suoraa kauppaan ostamaan alpro soja kookoskaakaota! Nyt on jääkaappi pullollaan soijakaakaota, niin ei tarvitse hetkeen ostella :D Juotteko tekin niitä tai oletteko maistanut? Seuraavana ajattelin kokeilla jotain sojajogurttia, mikäli budjetti antaa periksi!
Tänään oli hieman kaaosta töissä, mutta päivä sujui hyvin ainakin mun osalta. Ai että mulla oli ihania asiakkaita tänään ja onneksi saan ne samat myös huomenna! Rakastan niin mun työtä, vaikken sitä koko elämääni haluakaan tehdä. HArmittaa vain, että on aina aniin vähän aikaa olla asiakkaiden kanssa.. Ja kohta nähdään pääsenkö lopettamaan elokuun jälkeen vaiko en.. Tulokset kouluihin nimittäin tulevat ensi viikon jälkeen, joten vielä joudun täällä jännittämään..

20/10kr // ÖoB
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)