maanantai 25. heinäkuuta 2016

hikiset työpäivät

Nyt ne trooppiset lämmöt saapui vihdoin. Olin kaksi päivää vapailla ja sainkin auringosta nauttia. Käytiin kesäheilan kanssa uimassa sekä perjantaina että lauantaina. Ensimmäistä kertaa pariin vuotene kävin ihan oikeasti uimassa ja ai että oli ihanaa! Ja mun onnekseni en törmännyt yhteekään kalaan! :D Pelkääkö joku muukin uida luonnon vesissä pikku kalojen takia?
Mutta tää maanantain ei mennyt ihan kuin Strömsössä. Jo sunnuntaina oli tuskallinen päivä töissä, koska oli niin kuuma (ja sain kuulla mun lempiasiakkailta, että olen heidän auringonpasteensa). Mutta maanantai oli vielä pahempi. Joku ihana kolleega ei tullut töihin eikä häneen saatu mitään yhteyttä eikä valitettavasti ketää tuuraamaan, joten mä jouduin ottamaan kolme ylimääräistä käyntiä ja kirjaimellisesti juoksin ja pyöräilin paikasta toiseen seitsemän ja puoli tuntia. Luojan kiitos mulla oli ihania asiakkaita, mutta mulla ei riitä tällasiin ihmisiin arvostus. Että joku kehtaa..
No onneksi huomenna on vapaata ja myös keskiviikkona. Huominenna on tulossa kvia päivä, koska käydään lounaalla ja kaupungissa kiertelemässä yhen kolleegan kanssa ja siitä sitten myöhemmin suuntaan kesäheilan luo kokkailemaan. Ja huomisestakin on luvattu erittäin lämmin päivä, nyt vaan peukut pystyyn, ettei sataisi! Ja viikon päästä tähän aikaan mä oon Suomessa!!

 

2 kommenttia:

  1. Moi! Aika vasta löysin sun blogin ja aloin lukemaan. Kun siis oon ite lähössä myös auppariksi Tukholmaan, just tonne Täbyyn. Onko sulla mitään postausta mitä pakkasit mukaan, kun lähit au pairiksi? Ois kiva saaha jotain vinkkejä, mitä vois pakata :) Ps. millon oot lähössä ite pois sieltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Minnepäin Täbyyn? :) Ei muuten taida olla, mutta ehkä voisin sellaisen toteuttaa! Ite lopetin jo toukokuun lopulla :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)