maanantai 18. heinäkuuta 2016

Arki täyttyy rutiineilla

Jotenkin tuntuu, että kovin moni blogi unohtuu ja vaipuu pieneen horrokseen kesäisin. En taida olla ainoa, joka ei aina musita taikka ehdi bloggailla entiseen malliin aina kesäisin? Toisaalta juuri nyt mun elämä on aika samanlaista tylsää rutiinia päivästä toiseen. Viikkoihin ei mahdo juuri muuta kuin töitä ja silti tuntuu, ettei rahat riitä elämiseen. Taino kyllä ne riittää vuokraan ja ruokaan ja se onkin siinä sitten.. En edes jaksa tai ehdi nähdä uusia ihmisiä. Keho on aivan kuollut aikasista herätyksistä ja fyysisestä työstä. En ymmärrä miten vakkarit töissä jaksaa jaksaa vaan.. 
Ahistaa ja pelottaa tuleva toinen välivuosi, joka pelottavasti nurkan takaa kurkistaa. Pää ei kestä toista välivuotta ja kroppa ei tota työtä kauaa kestä. Ja ilman koulutusta saa heikompaa palkkaa (ja vaikeampi saada töitä), joten joutuu oikeesti tsemppaamaan rahankäytön kanssa. Tekisin ihan mitä vain, jotta pääsisin kouluun nyt. 3. elokuuta kaikki selviää.. Mutta mä oon päättänyt, että mähän pääsen sinne sisään!
Mun vapaat kuluu aikalailla kesäheilan luona joka kerta. Toisaalta on kiva päästä vähän kotoota pois. Täällä tulee kuitenkin makoiltua joka ilta.. On mukava tietää, että on edes yksi ihminen, joka välittää ja jaksaa mua. Eikä mulla kyllä mitään ole ilmasta ruokaa vastaan :D Mutta hei jo kahen viikon kuluttua oon käymässä Suomessa! Ja sain tänään tehtyä asian, jota oon ala-asteelta asti oottanu. Nimittäin vaihtaa toisen nimeni! Nyt pitää vaan saada käsittelymaksu maksettua, jotta saan passin hommattua Suomessa ollessani. 




2 kommenttia:

  1. Minkä takia vaihdoit toisen nimesi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollut pitkään haaveena enkä koskaan kauheasti pitänyt nimestä omana nimenä :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)