torstai 21. heinäkuuta 2016

Jatka lausetta..

En ymmärrä ihmisiä, jotka ei hoida töitään kunnolla tai ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti happamia ja huonolla tuulella.
Seuraavaksi ajattelin käpertyä peiton alle tujottamaan teeevetä.
Viime aikoina olen stressanut ja itkenyt aivan liikaa.
En osaa päättää ostaisinko clas ohlsonilta vaalenpunaisen viltin, jota olen pitkään kuolannut. Ehdin jo ostaa pinkin jyskistä, kun en ensin löytänyt sitä vaaleanpunaista..

Muistan ikuisesti varmaan sen, kun yksi työpäivä sain ruusun ihan tuntemattomalta mieheltä metroasemalla. Oltiin asiakkaan kanssa käyty kaupoilla ja muistellaan tapahtumaa vieläkin.
Päivän paras juttu on ehdottomasti pizzapalan löytyminen jääkaapista. Arjen luksusta!
Viikko sitten  olin erittäin hermostunut ja odottelin tuloksia.

Kaikista pahinta on epätietoisuus ja pelko tulevaisuudesta. En voi sietää sitä, etten tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu ja etten voi itse vaikuttaa asioihin.
Salainen taitoni on kierittää ihmiset sormeni ympärillä. Tosin tämä onnistuu vain, jos tunnen ihmisen.

Jos saisin yhden toiveen se olisi, että pääsisin tänä syksynä opiskelemaan yliopsitoon. Oon niin monta vuotta odottanut, että pääsisin tänne opiskelemaan ja vasta nyt se olisi mahdollista.
Minulla on pakkomielle repiä mun  kynsiä ja ripsiä. En vaan pääse tästä tavasta eroon ja varsinkin ripsiä revin päivittäin.
 
Söin tänään töissä lounaaksi tonnikalasalaattiani.
Ärsyttävintä on, kun ihmiset ei saavu ajoissa paikalle!
Tekisi mieli mennä ulos jahtaamaan pokemoneja, mutta peli ei toimi.
Minusta on söpöä, kun mun pikkusisko lähettelee lentopusuja, kun puhutaan videopuhelua :3 Se pelastaa koko päivän!Hävetti tänään, kun olin laittamassa kännykkää taskuun, mutta se putosin reijästä lattialle keskelle junaa.
Olenko ainoa, jonka mielestä alpro soyan sojakaakao on taivaallista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)