tiistai 12. heinäkuuta 2016

Elämä yrittää potkia päähän

Viime viikon loppupuolisko tuntui tosi raskaalta töissä. Perjantaina olin ihan valmis luovuttamaan ja sanomaan, että olen kipeä ja lähtemään kotiin. Mutta mä selvisin lauantaihin asti kuitenkin kaikesta. Lauantai-iltana suuntasin mun ns. ruotsalaisen kesäheilan luo. Vietettii rauhalline ilta muutama drinksu siemaillen. Sunnuntai meni aikalailla vain nukuessa ja mäkkärissä käydessä. Mutta sainpahan levättyä, sitä todellakin kaipasin. Keho on todellakin koetuksella tässä työssä eikä huonosti nukutut yöt asiaa myöskään paranna. Haluan kuitenkin olla se iloinen mukava kotihoitaja
Tänään sain kehuja yhdeltä hapannaamalta ja toinen sanoi kosivansa isompana. Vanhukset... Tänään tuli tulokset yliopistoon. Olen viimeiset viikot stressanut ja itkenyt niitä. No en päässyt sisään. 13. varasijalla olen linjaan, johon on 3 paikkaa.... 16. varasijalla olen linjaan, johon on 37 paikkaa.. pitääkö tässä alkaa rukoilemaan vai mitä pitäisi tehdä, että pääsen sisään? Pää ei kestä toista välivuotta eikä kroppa tätä työtä loputtomiin.. Kolmen viikon kuluttua varmistuu kaikki, joten kaikki pitäkää kovasti mulle peukkuja! Olen juuri silloin Suomilomalla, joten ehkä ajatukset ei vain pyöri siinä odotuksessa..
taidonnäytteitä 12-vuotiaalta serkultani :) Paita,hame, lasit - HM

2 kommenttia:

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)