sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Tyttöystävämateriaalia

Mulla meni tänään totaalisesti hermot, koska tuntuu, etten opi mitään lukemalla tota engalnninkielistä kirjaa. Mutta kiitos googlen löysin kirjan, joka käsittelee samoja aiheita, mutta ruotsiksi! Nyt pitäis vaan saada aikaseks lainata se kirja myöskin. Löysin myös muutaman tekstinpätkän mun parista kurssin aiheesta, joita voin myös lukasta. Eiköhän sitä kohta ala taas oppimaan lisää, vaikka kantapään kautta!
Tää viikko on ollut aika vauhdikas. Tosin ei oikein mennyt kuin Stömsössä. En saanut vielä haettua mun idkorttia (henkilökorttia), koska nimenvaihdosta ei oltu vielä rekisteröity ja siinä olisi mennyt vielä ikuisuus ellen olisi maininnut, että se on jo hoidettu Suomen viranomaisten kanssa ja siinä vaiheessa asia hoidettiin viidessä minuutissa? :D Mutta kyllä tuolta skatteverketistä saa huonoa palvelua. Jonotin maanantaina turhaan tunnin siellä ja kun mun vuoro tuli meni joku ulkomaalaisryhmä siihen mun tiskille mun nenän edestä. Virkailija kysyi onko tää mun numero ja vuoro, ja sain silti odottaa, että hän auttoi ensin niitä etuilijoita? Ensi kerralla pidän kyllä puoleni. Jokaisella on siellä syystä oma vuoronumero, jota sitten kiltisti odotellaan! Sen lisäksi jokainen virkailija sanoo eri käsittelyajat samasta asiasta. Ihmettelen, eikös niitä kouluteta samoilla tiedoilla, kun jokainen väittää ihan eri asioita?


Sen lisäksi mulla on ehkä pienoisia uutisia. Mua kutsuttiin tällä viikolla ekaa kertaa elämässäni tyttöystäväks ja voitte vaan uskoa kuinka leijuin sen päivän pilvissä. Kai tässä sitten kävi niin, että ensin niin sanottu kesäheila muttui parhaaksi ystäväksi ja nyt poikaystäväksi. On tapahtunu niin isoja ja rankkoja asioita, jotka on merkittävästi lähentänyt meitä ja sen seurauksena tunteet tuli myös peliin. Mulla piti olla 100% ruotsalainen, alle 188cm eilaiha mies, mutta ei se ihan niin mennytkään :D Mutta en valita jalkahieronnasta poreilevassa kylpytynnyrissä (?) takapihalla auringon laskiessa ;)

Huomenna olisi tarkoitus käydä hakemassa sitä id-korttia ja ahkerasti opiskella. Mulla on ensimmäinen pienenpi koe jo ensi viikolla, mutta se vaikuttaa onneksi monivalintakokeelta, joten se ei stressaa niin paljoa vielä. Onneksi sellaisissa kokeissa voi aina veikata, jossei tiedä muuten vastausta! Jos teillä on mielessä jotain postausehdotuksia tai kysymyksiä mitä vaan, heittäkää kommenttia! :)

paita & neule - HM // hame - New Yorker // kengät skopunkten // koru - Ur&Penn

1 kommentti:

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)