maanantai 23. tammikuuta 2017

Ainainen väsymys

Toinen viikko opiskeluja lähti taas käyntiin, mutta virtaa ei tunnu olevan. Englanniksi lukeminen ei oo helppoa, mutta on aivan mahtava tunne, kun tajuaa edes sen pienen teksti pätkän ja oppii jotain uutta! Mun tavoitteena on oppiminen ja kunhan kaikki pääsen läpi niin oon voittanut! Opiskelua varjostaa vaan vetelä olo ja väsymys. Oon ollu tosi väsynyt koko mun Ruotsi-ajan ja oikeestaan myös lukioajan. Pahin oli auppari vuotena, mutta tiedostan itsekin, että se johtui huonosta ruokavalioista. Mutta nykyään syön melko normaalisti ja hyvinä päivinä jopa sen neljä kertaa eikä karkkia/suklatakaa niin paljon mene. Silti väsyttää aina 9 tuntisien yöunienkin jälkeen. Luennolla meinaa nukahtaa, kirjaa lukiessa alkaa väsyttämään. Liekö syynä liikunnan puute? Tosin käyn päivittäin ulkona, jossen koulussa niin kaupassa tai tänäänkin pienillä happihyppelyllä. Ajattelin rohkaistua ja käydä joku viikko ottamassa verikokeen, jotta voin poissulkea mahdollisen anemian tai muut puutokset..
Olosuhteisiin nähden opiskelu sujuu ihan hyvin. Siitähän on miltein kaksi vuotta, kun mä ylipäätään opiskelin jotain, joten eiköhän tää tästä alku kankeuksien jälkeen! Ajattelin tehdä vielä myöhemmin postauksen Tukholman yliopistossa opiskelusta. Yhtä asiaa rakastan opiskelijaelämässä ja se on mahdolliset arkivapaat. Nyt ehdin käydä Dn luona myös viikolla, eikä tarvitse kituutella ja odotella aina viikonloppuun. Se myös motivoi opiskelemaan, kun tietää, että voi ottaa yhden vapaapäivän ja rentoutua poissa kotoa hyvässä seurassa.
Perjantaina mä toteutin taas yhden mun haaveista, josta kovin moni ei edes tiedä. Mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa. Mukavaa viikonalkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)