sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Tukholmaan

Mä en oo vielä kuullu siitä toisesta perheestä mitään. Niillä on mun s-postiosote ja oon ilmottanu, että pystyn puhumaan tän viikonlopun aikana. Mun tekis vaa mieli kirjottaa tolle ekalle, et valitsen ne. En vaa vielä ehkä uskalla. En tiiä pelkäänkö, että ne näin lyhyessä ajassa ois löytäny jonkun toisen. Äiti kyllä vaikutti kovasti tykkäävän musta, kun heti kirjotti puhelunki jälkeen. Ne kaksostytöt on niin söpöjä ja ihanassa iässä! Niistä puheenollen meen tapaamaan tätä perhettä 14. päivä ja jään sinne yheks yöks. Pikkasen jännittää, mut onneks oon jo aikasemminki lentäny yksin Tukholmaan. Ja nyt on helpompi, ku ei tarvii mitää matkalaukkua raahata mukana! Mä en vielä tiedä millä mä lennän saatika monelta, mut se selvii tässä kohta. Toivottavasti ne ei valkkaa mulle mitää aamulentoa! En haluis ihan zombina sinne mennä. Lapset pelästyis. Sit nään vielä niitten nykyisen Au Pairinki. Kiva, jos pääsee vähän kyselee, et miten se on viihtyny siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)