tiistai 7. huhtikuuta 2015

Tahdon sen perheen

Eilen illalla puhuin ton toisen perheen kanssa, kun ne laitto viestii et maanantai-iltana voitas puhua. Tää puhelu vaan vahvisti mun valintaa. Kyllä mä kallistun tähän ensimmäiseen suomalaiseen perheeseen. Siitä puhelusta mulle jäi heti hyvä fiilis, varsinki ku äitiki tykkäs musta ja oli jotenki mun tyylinen. Kirjoitin vielä sille äidille, että kun nyt puhuin ton toisenkin kanssa nii näyttää siltä, että kyllä mielelläni tulisin heidän perheeseen. Toivon, ettei ne oo löytäny ketää parempaa tässä lyhyessä ajassa. Ne kuitenki maksaa lentoliput mulle, et pääsen käymää niillä ennen lopullista päätöstä. Viikonpäästä mun pitäiski sinne lentää. Odottelen tässä vielä tietoa, että millä ja monelta.
Tästä eilisestä mulle jäi semmone jännä fiilis. Ne vaikutti iha mukavilta, mut jotenki taas musta tuntuis, että me ei mätsättäis, ku kuitenki joutuisin olee vuoden siellä. Onneks ne iteki sano, et mietitään tässä viikko ja kuullaan sitten. No toisaalta siinä vaiheessa voinki jo sanoa, että oon saanu jo perheen, ainaki toivottavasti!

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti se nyt sitten olisi "se oikea" perhe! :)
    Olis kyllä mielenkiintoista lähteä joskus itsekin vaihtoon, mutta mulla ei varmaan riittäisi uskallus... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, ainakin tuntuu siltä :)
      Mee ihmeessä, jos ulla tarjoutuu mahollisuus vaihtoon tai Au Pairiks! Kotii pääsee aina takas :)

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)