lauantai 11. huhtikuuta 2015

Jännitys

Tiistaina ois sitten vihdoinki se päivä. Pääsen Tukholmaan tapaamaan toivottavasti mun tulevaa host-perhettä. Vähän jännittää nyt, kun en oo sähköpostitellu sen äidin kanssa nyt juuri ollenkaan sen jälkeen ku se lähetti mun lipun. Toki se on siellä mua vastassa ja se oottaa innolla mun näkemistä. Mut tällä kertaa kun lennän finnairilla joudun Arlandan terminaali 2, joka on ihan varmasti isompi kun terminaali 5, jossa viimeks pärjäsin hyvin. Sitten jännitän e-lippua. En koskaa ennen oo semmosella lentäny, mutta siinä vissiin se koodi laitetaan siihen automaattiin, joka sitten tulostaa sun boarding passin? No enköhän mä pärjään. Parasta tässä varmaan on se, että pääsen Arlandalla ostamaan Maraboun oreo-suklaata! Sitä ei oo vieläkään tullu Suomeen, toivottavasti tulee vielä! Mulla on viime matkasta vielä kruunuja jäljellä, ne tulee hyvin nytten käyttöön.  Tosin en aio ottaa mukaan enenpää kuin 40 kruunua, koska ennen muuttoa ja au pair hommia olis visiitti Ruotsiin mun ystävän luo.
Toivottavasti mulla on paljon hyvää kerrottavaa keskiviikkona!

4 kommenttia:

  1. ei hitsi sä oot rohkee, kun uskallat tollee lähtee, mä en ikin uskaltais :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha haaveitani mä vaan vihdoin lähden toteuttamaan :)

      Poista
  2. Ui että, tosi huippua! :-) Varmasti jännittävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks ei vielä jännitä ihan kauheesti, mutta huomenna ei varmaa enää saa unta :'D

      Poista

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)