perjantai 15. kesäkuuta 2018

Oma bullet journal

Mulla on jo pitkään iskenyt pieni inspiraationkipinä oman bullet journalin tekememiseen. Yksi päivä kävin sitten pyörähtämässä kaupungissa ja tigerista löytyikin mulle sopivat tarvikkeet. Mulla itsellä ei ole niinkään akunis käsiala enkä ole mitenkään taitava piirtämään, mutta kun vaan antaa luovuuden lentää niin kuka vain voi tehdä omannäköisensä bullet journalin! Ite halusin omaan bullet journaliin kalenterin lisäksi erilaisia taulukoita, joista voin nähdä paljonko olen kävellyt tai juonut vettä päivän aikana. Sen lisäksi mulla on unikalenteri, johon mrkitsen unen laadun ja sitten treenitaulukkoon merkkaan päivän ja treenin, josta voin seurailla miten monta kertaa viikossa käyn salilla. Laitan muutaman kuvan omasta bullet journalista teille inspiraatioksi. Älkää välittäkö, että tää näyttää 6-vuotiaan tekemältä, en todellakaan osaa piirtää :D Oma bullet journalini on luonnollisesti ruotsiksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)