torstai 8. joulukuuta 2016

Aukesiko koulupaikka?

Mä sain eilen kirjeen kotiin ja nyt tunnen itseni tosi aikuiseks, koska mulla on mun ihka ensimmäinen vakuutus! Vuokraemäntä suositteli kotivakuutusta, koska se on melkeinpä se tärkein vakuutus, mikä voi olla. Ja nyt ainakin on se! Ja koska vuokraemäntä luuli sopparia kirjoittaessa, että mä kuulun hänen kotivakuutukseen, kun saman katon alla asutaan, niin hän maksaa mun vakuutuksen ja mä normaalisti vuokran. Nyt on tosi helpottunut fiilis, kun tietää, että jos jotakin tapahtuis niin se korvataan mulle!
Tänään tuli sitten tulokset yliopstoon. Mä en ees muistanu koko asiaa, ennen kun vasta eilen illalla. Päätin kattoa tulokset sillä aikaa, kun kollegat käy lounaalla. Kauhesti näky sanaa "reserv" (varasija), kunnes törmäsin vihreeseen tekstiin "antagen" (hyväksytty). No pääsin opiskelemaan nationalekonom 1 kurssin, joka on siis se 30 opintopistettä. Tää tarkottaa sitä, etten opiskele kandintutkintoa missään ohjelmassa, vaan itsenäisenä kurssina ja näin ollen pitää tietenkin hakea aina seuraavalle kurssille seuraavassa haussa (ellei nappaa ja pääse opiskelemaan ohjelmaan), mutta näinkin sen tutkinnon saa. Meinaisn ensiksi, että ootan varasijalta pääsyä ohjelmaan, mutta kun mun varasijat oli 155-700 ja mun todistuksethan ei parane, niin päätin ottaa tän kurssipaikan vastaan. Alotan siis opiskelut Tammikuussa! Nyt pitäs vaa ilmottaa tästä pomolle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)