keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Kosmetiikkaostoksia

Tilasin meidän firmalta liudan kosmetiikkatuotteita. Osa tuotteista on toki joululahjoja, joten niitä en teille voi täällä paljastaa. Mutta omiin tuotteisiini olen erittäin tyytyväinen, vaikken vielä ole foundationia päässyt kokeilemaan, mutta valitsemani sävy vaikuttaa sopivalta. Ripsivärinkin korkkaan käyttöön vasta viikonloppuna, mutta mun tilaamia huulipunia ei voi muuta kuin kehua! Oon jo pitkään etsinyt nestemäistä huulipunaa, mutten oikein oo osannu päättää sävyä. No nyt kerta, kun alennuksella sain tilasin kaksi punaa. Mietin näitäkin sävyjä pitkään, mutta googlen kuvahaku auttoi valinnassani, ja voi että mä oon tyytyväinen! Ne on niin helppo levittää ja kuivuvat kivasti huulille tosi nopeasti ja tuntuu tosi kevyeltä! En varmaan enää ostakaan muita huulipunia, niiin supertyytyväinen näihin olen! :D


Ripsiväri siis False Lash architect - Foundation sävyssä crea 40
Milane amore matt lip cream sävyissä loved ja  devotion (joka on astetta tummempi sävy kirkkaan punaisesta)

Mun on myös pitkään pitänyt ostaa Garnierin uus kasvovesi, joka poistaa kaikki epäpuhtauksista meikkiin yhdellä pyyhkäisyllä, mutten koskaan sitä jaksanut kunnolla etsiä. Ja onneksi en, sillä nyt sain tilattua kuivalle iholle tarkoitettua CLiniquen kasvovettä, joka myös puhdistaa ihoa. Tälläistä olen etsinyt, sillä olen tosi laiska pesemään kasvoja jollakin saippualla. Joten suosittelen tätä lämpimästi muillekin mukavuudenhaluisille ;) Kaikki tuotteet ovat saatavilla hajuvesi.fi:stä!

Kyseessä on siis kasvovesi, vaikka nimessä lukeekin "Lotion"

Mulla on nyt taas latautunut duracell paristot ja voisin vain hyppiä seiniä pitkkin, koska mulla on vaan niin paljon energiaa! Töissä menee hyvin, vaikkakin yllättävän hiljaista on vieläkin. Oon tässä myös oivaltanu asioita, joita en ole ennen myöntänyt itselleni. Tuli todellakin huomattua, että itselle valehteleminen ei kannata! Mutta oikeastaan, mulla ei oo nyt muuta kerrottavaa, kun että elämä hymyilee taas ja mulla menee hyvin. Ja huomenna on jo joulukuu, joka tarkoittaa, että kohta pääsen Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)