keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Uusi työpaikka

Mä alotin tän kuun alussa uudessa työpaikassa. Olin ihmeen rauhallinen koko työhakuprosessin aikana. Mutta kun näin tän työpaikan ilmoituksen, ajattelin heti että tonne haluan! Se oli mun kolmas haastattelu ja mulle soitettiin jo 3 tunnin jälkeen haastattelusta, että paikka on mun, jos niin haluan. No tottakai! Mitä mä sitten nyt teen? Ihan perus asiakaspalveluhommia sähköpostin välityksellä. Tämä ruotsalainen firma, jolla on sivusto myös Suomessa, on aika pieni yritys ja mulla on vain 4 kollegaa. Mä en kertaakaan oo kokenut työtäni millään tavalla stressaavaksi. Mä vastaan enimmäkseen Suomen puolen asiakaspalvelusta ja tarvittaessa Ruotsin. Sen lisäksi teen käännöksiä ruotsista suomeen (joita voit nähdä osoiteessa hajuvesi.fi kuhan saan ne valmiiksi) ja oon muuten huomannut tässä, että suomi on niin pirun vaikee kieli! Välillä mun on helpompi melkein vastata niille ruotsalaisille asiakkaille. Mutta oon ilonen, että saan olla kaksikielisessä työssä ja käyttää kahta keiltä ja tietysti auttaa ihmisiä!

Mikäli ootte kosmetiikkaa taikka hajuvesiä vailla, suosittelen katsomaan hajuvesi.fi:n valikoiman. Sieltä saa markkinoiden halvimmalla hinnalla laadukkaita tuotteita. Ja nyt on bloggaajilla mahdollisuus tehdä yhteistyötä kyseisen sivuston kanssa! Joten, jos sulla on kiinnostusta tehdä blogiyhteistyötä ja ansaita siitä rahaa, klikkaa tästä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)