keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Nettitilaamsen pauloissa

Nyt olis enää kolme yötä jäljellä tätä vuotta Ruotsissa. Lauantaiaamuna lähtee lento kohti kotia ja lasken jo melkein tunteja siihen! 😀 Mulla ei aikasemmin koskaan oo ollu näin kovaa koti-ikävää, mutta tosin tää rankka syksy ehkä hieman vaikuttaa siihen. Nään jatkuvasti unta, kissastani, siskostani ja Prismasta 😀 Oon koko ajan hokenut, että Prismaa pitää mennä, koska sieltä löytyy kaikki Suomiherkut, jota kaipaan! Ja mähän saan vieraan myös Suomeen uudeksivuodeksi ja odotan, että tämä herra pääsee mm. heseen!
 
Mä oon tilanu teezilystä yhen spesiaalin joululahjan kyseiselle herralle ja stressanut koko ajan koska se tulee. Yrityksen mukaan se lähetettiin keskiviikkona Ranskasta ja pitäis viimestäään tänään tulll perille, mutta mun seurantanumeron mukaan se on lähetetty USAsta? Eikä sitä oo päivitetty perjantain jälkeen.. Stressaavinta tässä on se, että oon emlkein se 3 viikko poissa, enkä ehdi silloin saamaan pakettia ja tarvitsen sen Suomeen mukaan.. Tämän paketin kun saan, en enää ikinä tilaa netistä. AInakaan, jossei sitä toimiteta Ruotsista ja saa asiakaspalvelua nopeasti ruotsiksi.. Huonoa asiakaspalvelua, en suosittelisi yritystä kellekään..

 
Tilasin taas liikaa juttuja hajuvedestä. Mun pitää hillitä itteni 😀 Mutta oon aina halunnu kokeilla hopeashamppoota ja nyt uskallsin sellasen tilata! En tosin vaan oo varma kuinka sitä käytetään? Oletan, että se täyttyy hiusvärin lailla olla hetki päässä ennenkun sen huuhtelee, mutta ei saa taas olla liian kauan, ettei hiukset muutu harmaiks? Ootteko muuten tilanut jotain itse hajuvesi.fi:stä? Olin ihan täpinöissäni, kun löysin ittelleni sopivat hajuvedet! Käytiin yks ilta nimittäin Oonan kanssa haistelemassa tuoksuja ja tilasin sitten meiltä ne halvalla ja nyt saan tuoksua hyvältä!


Milani amore matt lip cream sävyssä Allure ja Milani huulterajauskynät sävyssä nude ja true red
Hopeashamppoo ja hoitava suihke hiuksille



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)